logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۸۷۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

برخورد شاخ به شاخ سواری با آمبولانس در زنجان ۴ کشته و مصدوم بر جا گذاشت

برخورد-شاخ-به-شاخ-سواری-با-آمبولانس-در-زنجان-۴-کشته-و-مصدوم-بر-جا-گذاشت
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد شاخ به شاخ یک دستگاه پژو 405 با آمبولانس در مسیر زنجان به بیجار ۲ کشته و 2 مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش موج رسا; دکتر سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژوه 405 با یک دستگاه آمبولانس ساعت 10:10 صبح امروز در کیلومتر 75 جاده زنجان - بیجار به صورت رخ به رخ برخورد کردند.

وی یادآوری کرد: این حادثه ساعت 10:15 به ندای امداد جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام و بلافاصله  2 تیم عملیات جاده ای از شهرستان ایجرود به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تعداد حادثه دیدگان چهار نفر بودند که راننده آمبولانس و پژوه 405 در دم فوت کردند که رهاسازی توسط تیم های عملیاتی هلال احمر انجام شد.

موسوی ادامه داد: 2 مصدوم حادثه نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی استان زنجان منتقل شدند.

وی ادامه داد: برای این عملیات یک دستگاه آمبولانس، خودروی نجات و ست هیدرولیک بکارگیری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این آمبولانس متعلق به بیمارستان شهرستان تکاب حامل مادر باردار بود.

موسوی، زمان پایان عملیات را ساعت 12:05  دقیقه بیان کرد و اظهارداشت: امداد رسانی با همکاری اورژانس، پلیس راه، راهداری ، نیروی انتظامی و آتش نشانی انجام شد.

وی تاکید کرد: هموطنان می توانند در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه روز با ندای امداد 112 تماس برقرار کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر