logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۸۷۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر فرودگاه زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

انجام ۱۱۴۰ پرواز از فرودگاه زنجان/ شرکت‌های هواپیمایی راضی به برقراری پرواز زنجان- مشهد نیستند

انجام-۱۱۴۰-پرواز-از-فرودگاه-زنجان-شرکت‌های-هواپیمایی-راضی-به-برقراری-پرواز-زنجان-مشهد-نیستند
مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه محدودیت در تعداد هواپیما با صندلی پایین در کشور مانع برقراری مجدد پرواز زنجان به مشهد است، گفت: به دلیل اینکه مسیر این هواپیماها نیز فرودگاه مهرآباد تهران است شرکت‌های هواپیمایی راضی برای برقراری پرواز از فرودگاه زنجان به مشهد نیستند.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; هنوز موفق به انعقاد قرار داد با شرکت هواپیمایی با هواپیمای تعداد صندلی کم نشده‌ایم، اظهار داشت: باید برای استان‌هایی همچون زنجان هواپیمایی با تعداد صندلی‌های کم در حدود ۵۰ نفر در نظر گرفته شود.

وی افزود: هواپیمای بالای ۸۰ نفر صندلی برای برقراری پرواز در استانی همچون زنجان به دلیل کمبود مسافر امکانپذیر نیست.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه تا ۱۵ خرداد ماه جاری پرواز‌های جسته گریخته زنجان به مشهد به صورت یک در میان انجام می‌شد، گفت: بعد از این تاریخ شرکت هواپیمایی، پرواز را کلا جمع کرد.

وی با بیان اینکه با چند شرکت رایزنی شده تا مجدد برای برقراری پرواز‌ها اقدام کند، تصریح کرد: متاسفانه هواپیما با تعداد صندلی پایین در شرکت‌های هواپیمایی محدود است و قالب پرواز‌ها نیز از فرودگاه مهر آباد تهران انجام می‌شود. و چون مسیر زنجان به مشهد مورد تقاضا است اما تا الان موافقتی در این باره انجام نشده و نتیجه قطعی نگرفته‌ایم‌. 

قاسمی اذعان کرد: به دلیل اینکه فرودگاه زنجان همه نوع پرواز عملیات نظامی، مسافربری، آموزشی، امدادی و اورژانس را در بر می‌گیرد در هشت ماه گذشته یک هزار و ۱۴۰ پرواز از فرودگاه زنجان انجام شده است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر