logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۸۷۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس‌راه استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

محورهای مواصلاتی استان لغزنده است/ تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکانپذر است

محورهای-مواصلاتی-استان-لغزنده-است-تردد-در-محورهای-کوهستانی-با-زنجیر-چرخ-امکانپذر-است
رئیس پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به وضعیت راه‌های استان زنجان، گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان زنجان لغزنده است.

عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت راه‌های استان زنجان، اظهار کرد: تمامی محورهای مواصلاتی استان زنجان لغزنده است.

وی با اشاره به بارش برف در محورهای مواصلاتی استان زنجان، ابراز کرد: تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ ممکن است.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان با تأکید بر اینکه رانندگان به هیچ‌وجه بدون زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی استان زنجان تردد نکنند، تصریح کرد: با توجه به دلیل برف شاهد کاهش دید در محورهای مواصلاتی هستیم.

وی با اشاره به واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور فرعی زنجان به روستای زرنان، عنوان کرد: خوشبختانه این تصادف خسارتی جانی در پی نداشت.

عظیمی با بیان اینکه رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت نمی‌کند و به دلیل لغزندگی محورهای مواصلاتی شاهد برخور‌د با نیوجرسی و واژگونی خودروها هستیم، ادامه داد: شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان حتماً تجهیزات زمستانی را به‌خصوص زنجیر چرخ را همراه داشته باشند، افزود: رانندگان استفاده از زنجیر چرخ را آموزش ببیند چراکه در محورها شاهد هستیم رانندگان نمی‌توانند از زنجیر چرخ استفاده کنند.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان با بیان اینکه رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند، ابراز کرد: چراغ روشن باشد و رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه کند و اگر اعلام می‌شود محوری مسدود است رانندگان به سمت این محورها تردد نکنند.

وی با اشاره به راه‌های اطلاع از وضعیت راه‌های استان زنجان، تصریح کرد: رانندگان قبل از حرکت با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و بعد تصمیم به مسافرت بگیرند./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر