logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۸۷۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در پی اجرای طرح زاجرات در زنجان و ابهر رقم خورد؛

دستگیری ۶۱ سارق و کشف ۸۰ فقره سرقت

دستگیری-۶۱-سارق-و-کشف-۸۰-فقره-سرقت
پلیس با اجرای طرح زاجرات در شهرستان زنجان و ابهر توانست ۶۱ سارق را دستگیر و ۸۰ فقره سرقت را کشف کند.

به گزارش موج رسا; مبارزه با جرائم سخت و سرقت یکی از اولویت های پلیس است و پلیس همواره تلاش می کند تا امتیاز در جامعه برقرار شود.

پلیس برای کشف جرائم و مجرمین تلاش های بسیاری می کند و در این راستا اجرای طرح های مختلف ارتقاع امنیت اجتماعی را در دستور کار دارد.

پلیس همیشه اعلام کرده است که امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هیچ زمانی از این امر عقب نشینی نخواهد کرد.

دستگیری 46 سارق در زنجان

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان از دستگیری 46 سارق و کشف 52 فقره سرقت و 6 دستگاه وسیله نقلیه با اجرای طرح زاجرات خبر داد.

داود مرسلی در تشريح اين خبر، گفت: طرح زاجرات در سطح شهرستان زنجان به منظور کشف سرقت های  خودرو ،باغات ، مزارع و اماکن خصوصی با تشکيل اکيپي مجرب از ماموران انتظامی شهرستان در سطح حوزه استحفاظي اجرايي شد.

وي افزود: با هوشیاری ماموران در اجراي اين طرح 46سارق سابقه دار دستگیر ، که در تحقیقات پلیسی به 52 فقره انواع سرقت از جمله وسیله نقلیه، باغات، مزارع و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان  زنجان تصریح کرد: از مخفیگاه متهمان یک دستگاه موتور سیکلت  و 5 دستگاه  خودرو سرقتی، وسایل و قطعات وسایط نقلیه مسروقه کشف که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ مرسلی در ادامه تصريح کرد: از شهروندان درخواست داریم به هشدارهاي پليسي در راستاي پيشگيري از سرقت که توسط کارشناسان انتظامي ارائه مي شود توجه داشته باشند ، تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

دستگیری ۱۵ سارق در ابهر

طبق اعلام پایگاه خبری پلیس ۱۵ سارق در شهرستان ابهر در طرح زاجرات دستگیر شده اند که این امر منجر به کشف ۲۸ فقره سرقت در این شهرستان شده است.

مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در تشریح این خبر اعلام کرده است که از مخفیگاه متهمان یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه، مقداری سیم و کابل و ادوات کشاورزی و باغبانی و قطعات وسایل نقلیه مسروقه کشف که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر