logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۸۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان؛

مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات و رسانه‌های زنجان تا ٢٧ تیرماه تمدید شد

مهلت-ارسال-آثار-به-جشنواره-مطبوعات-و-رسانه‌های-زنجان-تا-٢٧-تیرماه-تمدید-شد

معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان زنجان تا 27 تیرماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش موج رس،اابراهیم قاسمی،در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ا کنون بیش از ٣٠٠ اثر در دو بخش اصلی و جنبی جشنواره دریافت شده و به دلیل استقبال بالای خبرنگاران از این جشنواره، تصمیم به تمدید دو روزه آن گرفتیم.

وی ادامه داد: پیش از این یکبار مهلت ارسال آثار تمدید شده و اینک برای بار دوم تا ٢٧ تیرماه این مهلت تمدید می‌شود.

باین مسئوا بیان داشت:تا ظهر امروز بیش از ٦٠ نفر آثار خود را در بخش‌ها مختلف مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس(شامل خبری، غیر خبری)، خبر، گزارش(شامل خبری، تحلیلی )، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه‌آرایی و طنز مکتوب به دبیرخانه ارسال کرده‌اند.

وی آدرس http://zanjan.pressfestival.ir را برای بارگذاری آثار اعلام کرده و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ارتقاء سطح کیفی خبر و اطلاع‌رسانی در استان، گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه‌خوانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌های استان و توسعه ظرفیت‌های موجود مطبوعات است.

معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در مورد ضوابط و مقررات شرکت در این جشنواره اعلام کرد: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شوند که در فاصله زمانی ابتدای تیر ماه  ٩٥ تا پایان خرداد ماه ٩٦ در یکی از سرپرستی‌های نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری استان منتشر شده باشد. همچنین نام صاحب اثر باید در صفحه منتشره قید شده و مطالب با امضای مستعار پذیرفته نمی‌شود. افرادی که آثار آنها با نام مستعار و کد ثبت می‌شود باید به تایید مدیر مسئول رسانه برسد.

گفتنی است،مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با روز خبرنگار در ١٧ مردادماه برگزار شده و متقاضیان بعد از بارگذاری مطالب خود در سایت جشنوار باید نسبت به ارسال اصل و یا تصویر چاپ شده آثار در این بخش به دبیرخانه اقدام کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر