logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۸۷۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

بصیرت افزایی و روشنگری از وظایف هادیان سیاسی است/فعالیت ۴۷۷ هادی سیاسی در زنجان

بصیرت-افزایی-و-روشنگری-از-وظایف-هادیان-سیاسی-است-فعالیت-۴۷۷-هادی-سیاسی-در-زنجان
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت: ۴٧٧هادی سیاسی از اقشار مختلف مردم در حوزه‌های مختلف به صورت سازماندهی در زمینه روشنگری و بصیرت افزایی فعالیت دارند.

<!doctype html>

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی سپاه استان زنجان، همایش هادیان سیاسی استان زنجان با حضور دکتر افشارچی، استاندار، حجت الاسلام بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه و سردار طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه استان و جمعی از مسئولین صبح امروز در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با بیان اینکه از سال گذشته یک خلاء در خصوص جریانات انقلاب احساس شده گفت:در همین راستا تصمیم گرفته شد جلسات گردهمایی با ایجاد هم افزایی و همفکری با حضور هادیان سیاسی برگزار شود.
وی افزود: ۴۷۷ هادی سیاسی از اقشار مختلف مردم در حوزه‌های مختلف به صورت سازماندهی در زمینه روشنگری و بصیرت افزایی فعالیت می‌کنند.
حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه از اساتید دانشگاه‌ها، معلمان، دانشجویان، مداحان و هنرمندان و... در این صحنه بصیرتی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: محتوای لازم به صورت ماهانه تهیه و در اختیار هادیان سیاسی قرار داده می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری ۸ هزار و ۵۰۰ جلسه بصیرتی و روشنگری توسط ۴۷۷ هادی سیاسی گفت: فعالیت‌های انجام شده از جمله کارگاه توانمند سازی هادیان، شبکه سازی در فضای مجازی، تولید نماهنگ‌های مجازی، تهیه و توزیع محتوای‌های تبیینی می‌باشد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، در ادامه عنوان کرد: در سال جاری موضوعات در چندین محور از جمله بازخوانی نقش امام (ره) در انقلاب اسلامی، تبیین اجرای هدفمندی یارانه‌ها، جوان‌سازی جمعیت و گفتمان سازی بین جوانان، ارائه دستاورد‌های انقلاب اسلامی و با هدف مقابله با ناامیدی، تبیین حقایق جنگ ترکیبی و... اجرایی شده است./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر