logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۸۷۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خبرداد؛

آمادگی ۵۰۰ راهداری برای خدمت رسانی به شهروندان/ رشد ۸ درصدی تصادف منجر به فوت در استان زنجان

آمادگی-۵۰۰-راهداری-برای-خدمت-رسانی-به-شهروندان-رشد-۸-درصدی-تصادف-منجر-به-فوت-در-استان-زنجان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به رشد تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان زنجان، گفت: در طی هشت ماهه اول سال جاری تصادف منجر به فوت نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۸ درصدی داشته است.

به گزارش موج رسا; جعفر قزوینیان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک ، نیمه سنگین و سنگین با بالغ بر ۵۰۰ نفر پرسنل راهداری در ۳۲ راهدارخانه در سطح محورهای استان و گردنه‌ها مستقر شده اند تا زمان بارش برف نسبت به بازگشایی راه‌ها و امدادرسانی به کاربران جاده‌ای اقدام کنند، اظهار کرد: برای تجهیز ماشین آلات راهداری زمستانی امسال ۶ مورد تیغه برف‌روب و ۲ دستگاه نمک‌پاش مکانیکی خریداری و بر روی کامیون‌ها نصب شده است.

وی با بیان اینکه طی ۸ماهه سال جاری عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت به طول ۷۵ هزار متر در راه‌های مواصلاتی استان زنجان انجام شده است، ابراز کرد: در طی هشت ماهه اول سال جاری تصادف منجر به فوت نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۸ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به انعقاد قرارداد جهت بهسازی اساسی محور آزادراه زنجان- قزوین به مبلغ ۳ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال که از جمله مهمترین پروژه های سطح استان در سال جاری محسوب می‌شود بیان کرد: در بحث ایمنی راه‌ها نیز، اجرای خط‌کشی در محورهای استان به طول ۲۱۰۰ کیلومتر، نصب و تعمیرات حفاظ ایمنی به طول ۲۳ کیلومتر و تکمیل نصب بلوک مفصلی در آزادراه زنجان- قزوین به طول ۵ کیلومتر انجام شده است.

وی با اشاره به‌ بازگشایی و روسازی ۴۸ کیلومتر راه روستایی، عنوان کرد: بیش از ۲۵ کیلومتر راه روستایی نیز آسفالت‌ریزی شده است.

قزوینیان با اشاره به ثبت بیش بیش ۱۲ میلیون تردد در استان، خاطر نشان کرد: میزان تردد خودروها در خروجی‌های استان نیز بیش از ۱۱ میلیون و ۴۰۲ هزار دستگاه به ثبت رسیده است./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر