logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۸۷۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

فعالیت گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان زنجان

فعالیت-گشت‌های-محسوس-و-نامحسوس-پلیس-راه-در-محورهای-مواصلاتی-استان-زنجان
فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه با اشاره به حضور گشت های محسوس و نامحسوس پلیس راه در محور های مواصلاتی، گفت: با تلاش‌های پلیس شاهد کاهش تصادفات جاده ای هستیم.

به گزارش موج رسا; سردارمحمد طراقیه امروز در رزمایش زمستانه پلیس راه استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: ایام فاطمیه را تسلیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اجرای رزمایش زمستانه پلیس و دستگاه‌های خدمات‌رسان، ابراز کرد: این طرح عملا از ۲۰ آذر ماه اجرا  می‌شود و با قوت تا ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اهداف اجرای این طرح، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح تسهیل در عبور و مرور، کنترل راه ها محور های مواصلاتی استان، پیشگیری از بروز حوادث تلخ جاده ای و.. است.

وی با بیان اینکه در بین تمامی دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه راه هم افزایی خوبی در استان وجود دارد، عنوان کرد: پلیس راه در اجرای این طرح به دنبال خدمت رسانی به مردم است.

سردار طراقیه با بیان اینکه حضور قدرتمند دستگاه های خدمات رسان و پلیس در این طرح کمک می کند شاهد کمترین حوادث جاده ای در استان باشیم، ادامه داد: امیدواریم در پایان این رزمایش شاهد کاهش تلفات جاده ای باشیم.

وی با بیان اینکه پلیس خدمتگذار مردم است و تمام تلاش پلیس خدمت به مردم است، افزود: پلیس در محورهای مواصلاتی برای ایجاد امنیت پایدار حضور فعال دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به نقش رسانه ها در کاهش تصادفات جادای، ابراز کرد: رسانه ها می‌توانند با اطلاع رسانی درست در خصوص وضعیت جوی و جاده‌ها موجب کاهش تصادفات جاده‌ای شوند.

وی با اشاره به فعال بودن دوربین‌های ثبت تخلفات و سامانه های سرعت متوسط در استان، تصریح کرد: با تلاش‌های پلیس شاهد کاهش تصادفات جاده ای هستیم.

سردار طراقیه با اشاره به حضور گشت های محسوس و نامحسوس پلیس راه در محور های مواصلاتی، ادامه داد: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

وی با اشاره به افزایش تقدیر شهروندان از پلیس راه، عنوان کرد: تقدیر شهروندان در حوزه پلیس راه ۱۶ درصد افزایش و انتقاد از پلیس راه ۳۸ درصد کاهش داشته است./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر