logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۸۷۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل دامپزشکی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

دامپزشکی استان زنجان از طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان استقبال می‌کند

دامپزشکی-استان-زنجان-از-طرح‌های-فناورانه-و-دانش‌بنیان-استقبال-می‌کند
مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با بیان اینکه در سطح کشور شرکت‌های دانش‌بنیاد زیادی وجود دارند که توانسته‌اند در زمینه های مختلف به تولید و تجاری سازی محصول بپردازند گفت: دامپزشکی استان زنجان از طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان استقبال می‌کند.

محمد‌باقر حاج کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق می‌توانند با ورود به حوزه‌های مختلف دامپزشکی و بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری؛ چالش‌های موجود را رفع و از فرصت به‌ درستی استفاده کنند. 

وی با بیان اینکه با ورود شرکت‌های دانش بنیان به عرصه دامپزشکی بسیاری از نیاز‌ها می تواند در داخل کشور تامین شود افزود: این شرکت‌ها با استفاده از فناوری به‌روز می‌توانند به رشد صنعت دامپزشکی در کشور کمک کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با بیان اینکه فعلا در استان زنجان شرکت دانش بنیان در زمینه دامپزشکی که به مرحله تجاری سازی برسد، نیست، گفت: دامپزشکی استان از طرح‌های دانش‌بنیان در این زمینه استقبال می‌کند.

وی گفت: در سطح کشور شرکت‌های دانش‌بنیاد زیادی وجود دارند که توانسته‌اند در زمینه‌های مختلف به تولید و تجاری سازی محصول بپردازند و حتی چندین نوع واکسن و دارو توسط همین شرکت‌های دانش‌بنیان ساخته و به بازار معرفی شده است.

حاج کاظمی یادآور شد: شرکت‌های دانش‌بنیان‌ و خلاق با شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های موجود در حوزه دام، طیور، آبزیان و حشرات اقدام به توسعه بازار این حوزه با تولید محصولات ساخت داخلی می‌کنند و در اقتصاد کشور موثر واقع می‌شوند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر