logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۸۶۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان؛

کشف یک‌تن 494 کیلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان/ 16 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان منهدم شد

کشف-یک‌تن-494-کیلوگرم-انواع-مواد-مخدر-در-زنجان-16-باند-تهیه-و-توزیع-مواد-مخدر-در-استان-زنجان-منهدم-شد
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، گفت: بیش از یک‌تن و 494 کیلوگرم از انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف‌شده است.

محسن حسین‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف انواع مواد مخدر در استان زنجان، اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر خوشبختانه توانسته است از ابتدای سال تا به امروز بیش از یک تن و 494 کیلو گرم از انواع مواد مخدر در استان زنجان را کشف‌ کند.

وی با اشاره به انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان، ابراز کرد: با توجه به اجرای عملیات‌های متعدد توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن کشف حجم زیادی از مواد مخددر در استان زنجان 16 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان شناسایی و منهدم شده است.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به دستگیری قاچاقچی، توزیع‌کننده مواد مخدر در استان، تصریح کرد: بیش از 2 هزار و 475 نفر قاچاقچی، توزیع‌کننده مواد مخدر، و خرده‌فروش مواد مخدر در استان زنجان دستگیرشده‌ و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه جزه اجرای طرح‌های سه‌گانه و اولویت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان است، تصریح کرد: طرح‌های ارتفاع امنیت اجتماعی طرح پاک‌سازی و کنترل محورهای مواصلاتی به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس است.

حسین‌خانلو با بیان اینکه بیش از 2247 طرح از طرح‌های سه‌گانه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر اجراشده است، عنوان کرد: بیش از 980 معتاد متجاهر و عادی برای درمان به مراکز باز پروری معرفی‌شده‌اند.

وی با اشاره به توقیف خودرو و موتورسیکلت‌های فعال در حوزه مواد مخدر، خاطرنشان کرد: بیش از 306 دستگاه از انواع خودرو و موتورسیکلت در راستای مبارزه با مواد مخدر توقیف‌شده و تحویل پارکینگ طرف قرارداد دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان شده است.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه سامانه ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به‌صورت ۲۴ ساعته جهت دریافت اخبار مرتبط با مواد مخدر در خدمت شهروندان است، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند اخبار خود را در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر از طریق این سامانه با پلیس مواد مخدر در میان بگذارند./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر