logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۸۶۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

لزوم مستندسازی تجربیات دفاع مقدس

لزوم-مستندسازی-تجربیات-دفاع-مقدس
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز مهمترین مسئله مستند سازی از تجربیات است تا نسل آینده از آن بهره ببرد و دشمن نتواند بر افکار عمومی تسلط یابد.

<!doctype html>

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی سپاه استان زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی در سومین جشنواره امام علی(ع) و تجلیل از نفرات برتر دانشی و پژوهشی که صبح امروز با حضور جمعی از پاسداران در سپاه استان برگزار شد، ضمن تبریک هفته دانش و پژوهش، اظهار داشت:پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجربیات با ارزش و گرانبهایی به یادگار ماند که متاسفانه مکتوب و جایی ثبت نشده است.

 وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه نقاط کشور هجمه های مختلف صورت گرفت، تصریح کرد: امروز با عنایت پروردگار متعال و مجاهدت رزمندگان اسلام و حضور مردم در صحنه این امنیت به کشور بازگشته است.

سردار کرمی با بیان اینکه پس از جنگ سخت دشمن جنگ نرم  را آغاز کرده است، عنوان کرد:در دوران دفاع مقدس، جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی بود و بدون هیچ امکانات و تجهیزاتی ملت ایران هشت سال در مقابل دشمن ایستادگی کردند و ما از آن دوران  تجربیات با ارزشی داریم که با توجه به نبود امکانات بیشتر موارد مستند نشده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:عملیات مهم نظامی  شکستن حصر آبادان، آزاد سازی خرمشهر،  عملیات بدر و خیبر والفجر 8، کربلای 5 که رزمندگان اسلام با تمام توان خود برای موفقیت جنگیدند و بسیجیان با عظمت و بزرگی در مقابل دشمن در شرایط سخت از کشور دفاع کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیجیان در زمینه محرومیت زدایی، گروه های جهادی، فتنه‌ های مختلف دشمن، سازندگی و عمران و آبادانی به خوبی عمل کردند و خوش درخشیدند، گفت:اما جای تاسف دارد که زحمات و تلاش این عزیزان دیده نشده است و این وظیفه دست اندرکاران است که این تلاش ها و اتفاقات سازنده و مثبت را به نمایش بگذارند.

این مسئول با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این راستا اقدامات خوبی انجام داده است، تاکید کرد:امروز خواست مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ثبت تجربیات است که نسل آینده از آن استفاده کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان با اشاره به اینکه این مسئولیت بر دوش همگان است که تجربیات خود را در هر سمت و جایگاهی که هستند ثبت کنند تا نسل آینده از آن بهره ببرد، خاطرنشان کرد:متاسفانه تاکنون ما نتوانسته ایم در این زمینه موفق باشیم و خاطرات و تجربیات خود را در دوران انقلاب و پس از پیروزی و همچنین دوران دفاع مقدس و بعد از آن جایی ثبت نشده است و امروز مهمترین مسئله مستند سازی و مکتوب کردن این تجربیات است./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر