logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۸۶۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا:

اولویت فدراسیون کمک به توسعه سلامتی با ترویج ورزش است

اولویت-فدراسیون-کمک-به-توسعه-سلامتی-با-ترویج-ورزش-است
دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: فدراسیون در وهله اول ورزش همگانی را سرمشق خود قرار داد تا توسعه ورزش و کمک به سلامتی شما به وسیله ورزش محقق شود.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان، ‌سید محسن موسوی روز جمعه در آئین اختتامیه مسابقات قهرمان کشوری ورزشکاران هموفیلی به میزبانی استان زنجان با بیان اینکه مسابقات قهرمان کشوری ورزشکاران هموفیلی در سه رشته دارت، پتانک و شطرنج برای بانوان و اقایان در دو رده سنی برگزار شد اظهار کرد:در این دوره میزبان بیش از ۹۰ نفر از ۱۶ استان کشور بودیم.

افزود: فدراسیون ما در وهله اول ورزش همگانی را سرمشق خود قرار داده تا توسعه ورزش و کمک به سلامتی شما را به وسیله ورزش داشته باشیم.

یکی از راه های تامین نشاط و سلامتی ورزش است

در ادامه برنامه محمدرضا طهماسبی رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان با بیان اینکه ورزش برای همه ما لازم است افزود : ورزش هوازی و غیر هوازی برای نشاط و سلامتی آحاد مردم است و فعالیت ورزشی تنها مختص برای این قشر نیست بلکه برای همه ما است.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های تامین نشاط و سلامتی ورزش است بیان کرد : یک بعد ورزش برای نشاط است، وقتی هدف در ورزش قهرمانی باشد، در طول سال فعالیت می‌کنیم و آماده می‌شویم برای رقابت که یک فرصتی است تا ورزشکاران در مراکز استان‌ها جمع شوند.

گفتنی است در پایان مراسم نفرات اول تا سوم در دو رده آقایان و بانوان در رده های مختلف سنی اعلام و تجلیل شد .

فضای خیّری را به سمت ورزش سوق دهیم

جواد بازرگان روز جمعه در آئین اختتامیه مسابقات قهرمان کشوری ورزشکاران هموفیلی به میزبانی استان زنجان اظهار کرد:شرایطی که در هیئت های ورزشی برای تعدادی از کسانی که ایجاد شده و ظرفیت هایی را برای بیماران خاص فراهم کردند تا ظرفیت ها و استعداد هایشان را بروز دهند.

وی با بیان اینکه در این مسابقات برد و باخت مهم نیست افزود : بلکه مسابقات فضایی است که ورزشکاران از سراسر کشور دور هم جمع شوند، ورزش بهانه است و این انرژی که من در این ورزشکاران دیدم در هیج مسابقاتی شاهد نبودم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار کرد: این اداره کل ظرفیت های بسیار بالایی در رشته های مختلف وجود دارد واین آمادگی را اعلام می‌کنیم.

بازرگان با بیان اینکه ظرفیت بسیار بالایی در این استان در رشته های مختلف وجود دارد بیان کرد: این استان به جهت همجواری با استان های دیگر نیز می‌تواند بازوی کمکی خوبی در امر ورزش باشد .

وی با اشاره به اینکه در زنجان در حوزه درمان و سلامتی نیز اتفاقات بی‌نظیر رخ داده و تمام خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شود افزود : انجمن‌های خیریه مختلفی در این استان وجود دارد و هیچ استانی نیز این شرایط را ندارد .

این مسئول تصریح کرد: به دنبال این هستیم در امر سلامت و تندرستی نیز به عنوان متولیان پیشگیری عمل کنیم و فضای خیری را به سمت ورزش ببریم و اگر صنعت‌گران در کنار ما را باشند و بتوانیم فضای خیری را در ورزش ظهور کنیم و با ورزش از بیماری‌ها جلوگیری و پیشگیری کنیم./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر