logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۸۶۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

فاطمیه سند مظلومیت ولایت است/ رانندگان دشمن را در فتنه اخیر ناکام گذاشتند

فاطمیه-سند-مظلومیت-ولایت-است-رانندگان-دشمن-را-در-فتنه-اخیر-ناکام-گذاشتند
امام جمعه سلطانیه با اشاره به روز حمل و نقل و با قدردانی از رانندگان زحمتکش، گفت: دشمن در اغتشاشات رانندگان عزیز را تهدید می کردند اما رانندگان دشمن را ناکام گذاشتند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه در خطبه های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: کسی که به ازدواج یک جوان کمک کند، خداوند در روز قیامت به او لطف و عنایت می کند.

وی با تاکید بر توجه والدین به حضور فرزندان در فضای مجازی و با بيان اينكه فضای مجازی جزو زندگی مردم شده و یک فناوری است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد اما مثل چاقوست، افزود: مسئولان باید سالم سازی فضای مجازی را پیگیر باشند و والدین هم توجه داشته باشند حضور بی حد و مرز فرزندان در فضای مجازی آسیب زاست.
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه اکثر اغتشاشگرانِ دستگیر شده گفته اند که تحت تاثیر فضای مجازی و صحنه گردانانِ آن، دست به آشوب زده اند، به حرف های برخی محکمین قبل و بعد از دستگیری اشاره کرد و تصریح کرد: جنگ شناختی و ادراکی و نفوذ در فکر و ذهن جوانان از طریق فضای مجازی بخشی از جنگ ترکیبی دشمن است.
حسینی نسب با اشاره به حذف ایران بعنوان پرچمدار حقوق زن از کمیسیون حقوق زن سازمان ملل، عنوان کرد: این اقدام نیز بخشی از جنگ ترکیبی دشمنان است و این اقدام نشانگر بی عملگی سازمان ملل و نفوذ و سیطره برخی کشورها در آن است و آنها اگر با وجدان بیدار به سوابق خود در نقص حقوق  زن مراجعه کنند، شرمنده خواهند شد.
خطیب جمعه سلطانیه با تاکید بر توجه به اهمیت نعمت امنیت و با بیان اینکه از منظر متون اسلامى، امنیت اجتماعى، یكى از بزرگ‌ترین و گواراترین نعمت‌هاى الهى است كه با نعمت تندرستى و سلامت برابرى مى‌كند، خاطر نشان کرد: كمتر كسى قدر این نعمت بزرگ را مى‌داند و قدر آن مجهول است و خدای ناکرده انسان اگر بیمار شود قدر سلامتی را می داند و همینطور اگر کسی که در ناامنی گرفتار شود، قدر امنیت را می داند و حادثه شاهچراغ، ایذه و برخی اتفاقات در برخی شهرها ما را به اهمیت نعمت امنیت متوجه کرد.
وی گفت: بدترین وطن جایی است که ساکنان آن در امنیت نباشند و همه چیز از خواب و استراحت تا عبادت و معیشت در بستر امنیت محقق می شود.
حسینی نسب با بیان اینکه تامین امنیت در رأس خدمت هر حکومت است و با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی امنیت آفرینان، به دعای امام سجاد علیه السلام درباره آنان اشاره کرد و ادامه داد: خدایا تعداد آنها را بیشتر کن و سلاح‌شان را بُرّنده تر ساز و آنان را به نصرت خویش قوّت بخش و با صبر و استقامت مدد کن و دفع مکر دشمن را به آنان بیاموز.
امام جمعه سلطانیه به روز جهان عاری از خشونت و افراطی گری اشاره کرد و با بیان اینکه تحقق چنین روزی به نفع انسان و انسانیت و یک روز زیبا خواهد بود بشرطی که تروریسم به خوب و بد تقسیم نشود و مدعیان مبارزه با تروریسم، حامی تروریسم نباشند، افزود: جهان عاری از تروریسم روزی است که آمریکا گروهکهای تروریستی را ایجاد نکند و حامی آنها نباشد.
وی با اشاره به روز حمل و نقل و با قدردانی از رانندگان زحمتکش، گفت: دشمن در اغتشاشات رانندگان عزیز را تهدید می کردند اما رانندگان دشمن را ناکام گذاشتند.
حسینی نسب با اشاره به اهمیت فاطمیه و با بیان اینکه قدر و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) و اهمیت فاطمیه بر ما مجهول است و اگر اهمیتش را می دانستیم فاطمیه را مثل عاشورا برگزار می کردیم، بر برگزاری پرشور مراسمهای فاطمیه و حضور مردم در این مراسمها تاکید کرد و افزود: فاطمیه سند مظلومیت ولایت است./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر