logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۸۶۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مطرح کرد؛

واگذاری اراضی در نیروهای مسلح با اجازه فرماندهی معظم کل قوا انجام می‌شود/ بازگشایی معبر پادگان زنجان باقی‌الصالحاتی برای ارتش است

واگذاری-اراضی-در-نیروهای-مسلح-با-اجازه-فرماندهی-معظم-کل-قوا-انجام-می‌شود-بازگشایی-معبر-پادگان-زنجان-باقی‌الصالحاتی-برای-ارتش-است-
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: در نیرو‌های مسلح فرد نمی‌تواند تصمیم بگیرد و فرماندهی معظم کل قوا باید اجازه واگذاری اراضی ارتش را به هر قسمتی صادر نمایند و اجازه کلی در خصوص معبر پادگان زنجان در سال ۸۵ صادر شده است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام احمد‌رضا پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح شامگاه امروز در مراسم افتتاح رسمی محور داخل پادگان شهر زنجان اظهار داشت: مقام معظم رهبری از همان ابتدا تصمیم داشته‌اند تا اراضی مربوط به پادگان‌های نیروهای مسلح تا جایی که امکان‌پذیر است و به ماهیت نیروهای مسلح ضرری وارد نکند به خارج از شهر‌ها انتقال یابد.

وی با بیان اینکه یکی از این‌ اراضی، اراضی پادگان تیپ زرهی ۲۱۶ ارتش زنجان است، افزود: در سال ۸۵ حضرت آقا دستور را صادر فرموده‌اند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: در نیرو‌های مسلح فرد نمی‌تواند تصمیم بگیرد و فرماندهی معظم کل قوا باید اجازه واگذاری اراضی ارتش را به هر قسمتی صادر نمایند و این اجازه کلی در خصوص معبر پادگان زنجان در سال ۸۵ صادر شده است. 

وی ادامه داد: جزئیات نیز بر اساس تفویض اختیاری که ایشان به فرماندهان عالی ارتش جمهوری اسلامی و خصوصا امیر حیدری "نماینده حضرت آقا در خصوص اراضی ارتش جمهوری اسلامی" کرده‌اند، انجام شده است.

وی ادامه داد: بنابراین در راستای اجرای این پروژه بزرگ اگر به نظر مسئولان استان زنجان مشکلاتی وجود داشته است مربوط به فرماندهان استانی ارتش نبوده است چراکه فرماندهان باید به دستورات عمل می‌کردند.

حجت‌الاسلام پورخاقان با تاکید بر اینکه نیروی مسلح برای مردم و در خدمت مردم است، گفت: نیروهای مسلح پشتوانه امن جامعه است. آنچه را که امروز می بینید باقی الصالحاتی است که ارتش از خود برجای گذاشته چراکه ارتش در خدمت مردم است و ارتش و نیروی انتظامی در تلاش هستند تا مردم در امنیت زندگی کنند.

وی ادامه داد: اگر امروز دشمن به شدت به دنبال این است که ارکان جمهوری اسلامی را بکوبد و یکی از اهداف بزرگ دشمن تضعیف نیروهای مسلح است به این دلیل می باشد که رکن بزرگ حفظ امنیت کشور و جامعه؛ نیروهای مسلح هستند. بنابراین این وحدت، همدلی و با هم بودن در راستای خدمت به جامعه اسلامی است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: بدانید هر تصادفی که در این محور کمتر رخ دهد، و هر خونی که کمتر ریخته شود، باقی‌الصالحاتی که تا ابد پایدار است و پای تمام مسئولانی که دخیل در به سرانجام رسیدن پروژه بوده‌اند نوشته می‌شود./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر