logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۸۶۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

بازگشت 40 واحد تولیدی در زنجان به چرخه تولید/ ۲۲۰ هکتار به شهرک صنعتی شهر زنجان اضافه شده است

بازگشت-40-واحد-تولیدی-در-زنجان-به-چرخه-تولید-۲۲۰-هکتار-به-شهرک-صنعتی-شهر-زنجان-اضافه-شده-است
استاندار زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص رفع موانع تولید، گفت: سال گذشته ۴۰ واحد تولید به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش موج رسا; استاندار زنجان امروز در دیدار با تولید کنندگان با بیان اینکه ۷۰ درصد سیگار کشور در زنجان تولید می شود، اطهار کرد: ۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان انجام می شود.

وی با بیان اینکه یک هزار میلیارد تومان تسهیلات به صنعت استان داده شده است، تصریح کرد: تمرکز شده است تا این تسهیلات به دست صنعت و آن مقصد تعریف شده برسد.

افشارچی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص رفع موانع تولید، ادامه داد: سال گذشته ۴۰ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته است.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در شهر زنجان در حوزه شهرک های صنعتی داشتیم، افزود: ۲۲۰ هکتار به شهرک صنعتی زنجان اضافه شده است و تدابیری اندیشیده شده است تا شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه در معدن به اندازه صنعت فعال نبودیم، تصریح کرد: در حوزه اکتشاف گام های بزرگی را برخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه زمانی که من استاندار زنجان شدم زنجان رتبه سوم تورم را داشت، ابراز کرد: اکنون استان زنجان رتبه ۲۳ تورم را در کشور دارد.

افشارچی با اشاره به تورم نقطه به نقطه، تصریح کرد: در تورم نقطه به نقطه که در ماه گذشته بررسی شد زنجان آخرین استان بود.

وی با بیان اینکه معتقد به بازار های موازی هستیم، عنوان کرد: در سال آینده بازار موازی پوشاک در شهرک های اقماری برگزار می شود.

افشارچی با بیان اینکه صندوق پژوهش و نوآوری استان که تعلیق شده بود با آورده ۵ برابر در استان زنجان آغاز به کار کرده است، افزود: با همکاری یکی از صنایع بزرگ استان در حال تدوین صندوق توسعه اجتماعی استان هستیم که موجب تقویت زنجان در حوزه ورزش و فرهنگ خواهد بود.

وی با بیان اینکه تلاش کرده ایم در حوزه صنعت گره گشایی و پشتیبانی کنیم، خاطر نشان کرد: سرجین بافت اگر شروع به کار کند ۲ هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر