logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۸۶۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

مشکلات مردم غیر قابل اغماض است/ حکومت دینی تفکر ۷۰ ساله غرب را به انفعال کشانده است

مشکلات-مردم-غیر-قابل-اغماض-است-حکومت-دینی-تفکر-۷۰-ساله-غرب-را-به-انفعال-کشانده-است
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مشکلات مردم غیر قابل اغماض است، گفت: شأنیت ما خدمت به مردم است.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در حسنیه اعظم زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید مجید شهریاری، اظهار کرد: مردم دلبسته این حسینه اعظم هستند و خاطره یوم العباس در ذهن ها زنده است.

وی با اشاره به فتنه های ۷۸،۸۸، ۹۶،۹۸ و فتنه اخیر، ابراز کرد: مردم همیشه در صحنه بودند و آماده جانفشانی هستند و همیشه صف خود را از اغتشاشات جدا کرده اند. 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به حصور مردم در صحنه و خیایان ها و کشیدن خط بطلان بر روی فتنه دشمنان، ابراز کرد: مردم زنجان همیشه پشتیبان انقلاب و ارزش های انقلاب هستند.

وی با اشاره به اعتراضاتی که مردم دارند، تصریح کرد: زمانی که مردم دیدند اغتشاشگران وارد میدان شده اند صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه حضور در صحنه مردم قوت قلبی برای حافظان امنیت بود، عنوان کرد: دشمن با جمهوری اسلامی و انقلاب و ایران قوی مخالف است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی بدون اتکا به شرق و غرب و بر مبنای اسلامی حکومت جدیدی را پایه گذاری کرد، ادامه داد: جمهوری اسلامی بازار تفکر سوسیالیستی و لیبرالیستی را زیر پا گذاشت و علی رغم دشمنی ها بیش از ۴۳ ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان کرد: تفکری که ۷۰ سال در دنیا میدان‌دار بود در برابر حکومت دینی رنگ باخته است.

وی با بیان اینکه مشکلات مردم غیر قابل اغماض است، خاطر نشان کرد: شأنیت ما خدمت به مردم است./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر