logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۸۶۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

ماشین‌آلات راهداری زنجان برای زمستان امسال آماده سازی شدند/ نوسازی ناوگان راهداری زنجان به اعتبارات بالایی نیاز دارد

ماشین‌آلات-راهداری-زنجان-برای-زمستان-امسال-آماده-سازی-شدند-نوسازی-ناوگان-راهداری-زنجان-به-اعتبارات-بالایی-نیاز-دارد
معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه با اشاره به اینکه ماشین‌آلات راهداری زنجان برای زمستان امسال آماده سازی شدند گفت: نوسازی ناوگان راهداری زنجان به اعتبارات بالایی نیاز دارد.

هادی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه متأسفانه عمر ماشین‌آلات راهداری استان زنجان بالا است، افزود: برای نوسازی این ناوگان نیاز به اعتبارات خیلی زیادی است که متأسفانه در این شرایط مقدور نیست.

وی با بیان اینکه امسال ۶ تیغ برف‌روبی نو خریدار شده و بر رو ماشین‌آلات راهداری نصب‌شده است، ابراز کرد: دو دستگاه نمک‌پاش مکانیزه خریداری‌شده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه یکی از این نمک‌پاش‌ها نصب و راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: دستگاه دوم نیز در حال نصب و راه‌اندازی است.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌هایی که نیازمند به‌روزرسانی داشت به‌روزرسانی و اورهال شده‌اند، عنوان کرد: در تلاش هستیم تا بهترین خدمات‌رسانی را به شهروندان داشته باشیم.

نظری با اشاره به آمادگی اداره کل راهداری برای زمستان و بارش‌ها، خاطرنشان کرد: کارکنان اداره کل راهداری در ۳۲ راهدارخانه در آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به شهروندان هستند./ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر