logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۸۶۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

9 دی فرصتی برای تبیین ابعاد مختلف فتنه‌های دشمنان انقلاب به جوانان است

9-دی-فرصتی-برای-تبیین-ابعاد-مختلف-فتنه‌های-دشمنان-انقلاب-به-جوانان-است-
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تبیین ابعاد مختلف فتنه‌های دشمنان انقلاب به جوانان را از اهداف برنامه‌های 9 دی عنوان کرد و گفت: 9 دی فرصتی برای بصیرت افزایی و تبیین اهداف دشمنان انقلاب به نسل‌های امروز جامعه است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم‌اله 9 دی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: 9 دی از بی‌نظیرترین حرکت‌های مردمی است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی رخ داده و ضمن حراست از نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های انقلاب اسلامی را به تمام دنیا و به‌خصوص دشمنان قسم‌خورده انقلاب یادآوری کرد.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی، نشان از بصیرت مردم ایران بود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا با عنایت خداوند و اراده مردم توانسته در تمام جنگ‌ها و فتنه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی استقامت و ایستادگی کند و مردم در 9 دی 1388 نیز سیلی محکمی به دهان دشمن زدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اهداف برگزاری برنامه‌های 9 دی و دهه بصیرت، عنوان کرد: گرامیداشت یوم‌اله 9 دی به‌عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، تبیین جایگاه ولایت به‌عنون عمود خیمه نظام، تبیین ابعاد و ریشه‌های مختلف فتنه 1388 ، استفاده از فرصت 9 دی برای تبیین ابعاد فتنه‌های جدید و بهره‌گیری حداکثری از فضای مجازی در راستای بصیرت‌افزایی در خصوص فتنه‌ها از جمله اهداف برگزاری مراسم بزرگداشت 9 دی است.

وی با بیان اینکه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، 13 دی سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و 19 دی نیز سالروز قیام مردم قم است و به همین دلیل از 9 تا 19 دی به‌عنون دهه بصیرت نامگذاری شده است، ادامه داد: 9 دی، فرصت خوبی است تا در کنار برگزاری برنامه اصلی به برگزاری کلاس‌ها و نشست‌های بصیرتی و تبیینی و گفتمان‌های دانشجویی و گفتمان در مساجد پرداخته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر مردمی‌سازی مراسمات، افزود: تلاش شده است تا برنامه‌ها در مساجد استان توزیع شود اما برنامه محوری استان با همکاری مجموعه‌های فرهنگی و مردمی، شامگاه پنج‌شنبه (8 دی) در حسینیه شهدا واقع در گلزار شهدای پایین و در هیات ثارالله برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: نظیر این مراسم نیز در تماما شهرها و برخی روستاهای استان برگزار خواهد شد ضمن اینکه سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه مورخه 9 دی نیز برگزار خواهد شد که از دستگاه‌ها انتظار می‌رود جامعه هدف خود را برای حضور حداکثری در این برنامه‌ها دعوت کنند./ک

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ]
سوالم اینه که این آقایون دقیقا چی کار کردن تو حوزه جهاد تبیین که الان فقط دارن لاف میزنن؟ نکنه این جلسات رو هم جزو جهاد تبیین حساب می کنند؟!
فرم ارسال نظر