logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۸۶۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان:

دپو 12 هزار تن نمک و ماسه در راهدارخانه‌های استان زنجان/ آمادگی 400 نفر نیروی راهداری برای طرح زمستانی در راهدارخانه‌های زنجان

دپو-12-هزار-تن-نمک-و-ماسه-در-راهدارخانه‌های-استان-زنجان-آمادگی-400-نفر-نیروی-راهداری-برای-طرح-زمستانی-در-راهدارخانه‌های-زنجان
معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه تا به امروز ۱۲ هزار تن به راهدارخانه‌ها حمل و دپو شده است، گفت: راهدارخانه‌های زنجان برای ارائه خدمات زمستانی به مردم در آمادگی کاملی قرار دارند.

هادی نظری در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای زمستان، اظهار کرد: برای راهداری زمستانی از ابتدای آذرماه برنامه‌ریزی کرده‌ایم و اقدامات لازم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در سطح استان زنجان ۳۲ راهدارخانه با ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری فعال است، ابراز کرد: ۴۰۰ نفر از نیروهای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در طول ایام زمستان در محورهای مواصلاتی به همشهریان ارائه خدمات خواهند کرد.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه ۱۲ گردنه برف‌گیر در سطح استان زنجان وجود دارد، عنوان کرد: طول این ۱۲ گردنه ۱۸۸ کیلومتر است.

وی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان هرساله در راستای برف‌روبی و یخ‌زدایی اقدام به خرید نمک و ماسه می‌کند، افزود: امسال پیش‌بینی خرید ۱۶ هزار تن نمک انجام‌شده است.

نظری با بیان اینکه تا به امروز ۱۲ هزار تن به راهدارخانه‌ها حمل و دپو شده است، ادامه داد: با بارش اولین برف اقدامات برف‌روبی و یخ‌زدایی در محورهای مواصلاتی انجام خواهد شد./ک

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ]
هنوز خاطره جاده روستای ماردی در ذهن مردم هست
فرم ارسال نظر