logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۸۶۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاد دانشگاه و پژوهشگر مسائل اجتماعی:

سلبریتی‌ها علاوه بر همراهی با اغتشاشگران بر آتش اغتشاشات دمیدند

سلبریتی‌ها-علاوه-بر-همراهی-با-اغتشاشگران-بر-آتش-اغتشاشات-دمیدند
استاد دانشگاه با اشاره به همراهی سلبریتی‌ها با اغتشاشگران، گفت: سلبریتی‌ها بر آتش اغتشاشات دمیدند.

علی احمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه خواص در برهه‌های مختلفی دچار لغزش شده است و این مخصوص قشر خاصی نیست و خواص سیاسی، فرهنگی، ورزشی و... را شامل می‌شود، اظهار کرد: مردم ایران بصیرت بسیار بالایی دارند اما متأسفانه در آن جایی که مردم بصیرت داشته اند خواص ما آن بصیرت لازم را نداشته اند.

وی با بیان اینکه سلبریتی‌ها نه تنها در اغتشاشات با اغتشاشگران همراهی کردند بلکه بر آتش اغتشاشات دمیدند، ابراز کرد: در زمانی که نظام در مقابل اغتشاشگران ایستاده است و می خواهد برخود قانونی با اغتشاشگران داشته باشد به نحوی فریاد نه به اعدام سر می دهند که انگار یک بی گناه در حال محاکمه است.

مدرس دانشگاه و پژوهشگر مسائل اجتماعی با بیان اينکه سلبریتی ها و برخی افراد مانند مولوی عبد الحمید متاسفانه به جای تشکر از نظام که به دنبال برقراری امنیت است می خواهند زیر پای نظام را خالی کنند، عنوان کرد: نظام اسلامی اغتشاشگران و قمه کشان را در دادگاهی عادلانه محاکمه می کند و این ها می توانند از خود دفاع کنند و وکیل داشته باشند.

وی با بیان اینکه متاسفانه یکی از علمای اهل سنت به نام مولوی عبدالواحد ریگی به شهادت رسیده است اما سلبریتی‌ها هیچ گونه واکنشی نشان نمی‌دهند، ادامه داد: این شهید فقط به دلیل زدن حرف حق به شهادت رسیده است اما حتی یک نفر از این سلبریتی‌ها واکنش نشان نداده اند.

احمدی با بیان اینکه نظام باید برای پاسداری از امنیت و خون پاک شهدا با اغتشاشگران برخورد قاطع کند، خاطر نشان کرد: اگر نظام تا به این جا از رعفت اسلامی استفاده کرده است می‌خواست در عرصه‌های مختلف نشان دهد مایل به خون‌ریزی و اعدام نیست.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید تحت تاثیر این جو سازی‌ها قرار گیرند تاکتون هم اینگونه بودند، تصریح کرد: وقتی یک سلبریتی بعد از باخت تیم ملی خوشحالی می کند؛ این شخص چطور می تواند مدعی شود که وطن پرست است؟!

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه مشکل این افراد ایران است و این‌ها با ایران مخالف اند، افزود: هرجایی که پرچم ایران بالا رفته و این قدرت نمایی کرده است سلبریتی ها ابراز ناراحتی کرده اند اما وقتی ایران دچار شکست شده اینها خوشحال بوده‌اند./ک

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ]
انگار ما یادمون رفته علی دایی چطوری با اون اوباش رفتار کرد این ها همون هایی هستند که فقط خودشون رو می فهمند
[ نام : ] [ ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ]
این سلبریتی ها همون هایی هستند که نون رو به نرخ روز می خورند
[ نام : ] [ ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ]
متاسفانه بی بصیرتی خواص از زمان امام علی وجود داشته
فرم ارسال نظر