logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۸۶۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

ارائه نفت سفید به مغازه‌‌های بازار زنجان به شرط تایید شرکت گاز انجام می‌شود

ارائه-نفت-سفید-به-مغازه‌‌های-بازار-زنجان-به-شرط-تایید-شرکت-گاز-انجام-می‌شود
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان گفت‌: در صورت تایید شرکت گاز؛ به مغازه‌دارانی که در داخل بازار زنجان فاقد گاز شهری هستند نفت سفید ارائه داده خواهد شد.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به اینکه وظیفه اصلی و مهم شرکت پخش فراورده‌های نفتی، تامین نفت روستاهای فاقد گاز است، اظهار داشت: در تمام شهرها و روستاهایی که گاز رسانی شده شرکت گاز مکلف به تامین آن بوده و هر گونه توزیع نفت سفید ممنوع است.

وی افزود: از آنجا که بازار زنجان گاز‌رسانی شده است بنابراین توزیع نفت سفید ممنوع می‌باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه بازار گازرسانی شده است، گفت: باید مغازه‌هایی که گازکشی نشده‌اند مغازه‌داران همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند و از گاز شهری استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ما همچنان همکاری خود را با بازریان داریم، تصریح کرد: اما مستلزم این است تا بازاریان متعهد شوند در مدت معین فرضا دو ماه گازکشی خواهند کرد تا شرکت نفت بتواند ارایه نفت نماید.

حبیبی تاکید کرد: اگر کلا امکان گازرسانی نباشد باید شرکت گاز تایید نماید و بعد از تایید شرکت گاز است که امکان ارایه نفت سفید به بازاری متقاضی امکان‌پذیر خواهد شد.

وی در خصوص هزینه بالای گازرسانی به برخی کاروان‌سراها نیز بیان کرد: اگر شرکت گاز تایید کند که هزینه گازرسانی بالا بوده و امکان گازرسانی نیست، شرکت نفت، نفت سفید را ارائه خواهد داد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر