logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۸۶۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان:

روزهای پر تصادف استان زنجان/ حوادث جاده‌ای 6 فوتی و 8 مجروح برجای گذاشت

روزهای-پر-تصادف-استان-زنجان-حوادث-جاده‌ای-6-فوتی-و-8-مجروح-برجای-گذاشت
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان گفت: طی دو روز گذشته در اثر سوانح رانندگی 6 نفر فوت و 8 نفر مجروح شده‌اند.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تصادفات رخ‌داده در دو روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان زنجان ، اظهار کرد: در دو روز گذشته ۶ مورد تصادف فوتی و جرحی در استان زنجان رخ‌داده است.

وی با بیان اینکه روز پنج‌شنبه  تصادف پژو ۲۰۶ و پراید سه‌راهی سرچم_زنجان منجر به فوت 4 نفر درصحنه و یک نفر در بیمارستان شد، ابراز کرد: این سانحه رانندگی 5 مجروح برجای گذاشت که علت این تصادف انحراف به چپ یکی از خودروها ثبت شده است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان با بیان اینکه روز گذشته تصادف یک دستگاه پژو و نیسان منجر به فوت سرنشین پژو شد، تصریح کرد: این تصادف هم به دلیل نقض فنی پژو رخ‌داده است.

وی با اشاره به تصادفات رخ‌داده در دو روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان زنجان، ادامه داد: روز گذشته تصادف زنجیره‌ای در محور آزادراه زنجان قزوین رخ داد که منجر به مجروح شدن 2 از شهروندان شد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان خاطرنشان کرد: طی دو روز گذشته در اثر سوانح رانندگی 6 نفر فوت و 8 نفر مجروح شده‌اند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر