logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۸۶۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو شورای اسلامی شهر زنجان خبر داد؛

معاینه فنی تاکسی‌ها مشمول ۵۰ درصد تخفیف شد

معاینه-فنی-تاکسی‌ها-مشمول-۵۰-درصد-تخفیف-شد
عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تاکسی ها هر سه ماه یکبار باید معاینه فنی شوند، گفت: با توجه به تورم موجود شهرداری و اعضای شورا تصمیم گرفتند تا رانندگان تاکسی با ۵۰ درصد تخفیف معاینه فنی خود را انجام دهند.

سعید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در راستای رفاه حال تاکسی رانان مقرر شد تا در میزان معاینه فنی تخفیفاتی به این قشر داده شود.

وی با بیان اینکه خودرو تاکسی باید هر سه ماه یکبار معاینه فنی شود، افزود: سالانه هر تاکسی نیازمند سه بار معاینه فنی است که این امر هزینه مازادی را برای تاکسیرانان تحمیل می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه با تورم موجود شهرداری تصمیم گرفت تا تخفیفاتی را برای تاکسیرانان در نظر بگیرد، گفت: در این راستا مصوب شد تا رانندگان تاکسی با ۵۰ درصد تخفیف در هزینه معاینه فنی خود را دریافت کنند.

وی عنوان کرد: این امر تاثیر روانی مثبت داشته و سبب می‌شود تا تاکسیرانان ار سه ماه یکبار نسبت به معاینه فنی اقدام کرده و این امر را با تاخیر انجام ندهند.

نجفی اذعان کرد: در سطح شهر زنجان قریب به دو هزار و ۵۰۰ تاکسی در حال فعالیت هستند که تعدادی از آنان‌ها نیاز به نوسازی دارند.

زهرا بیات

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ]
عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تاکسی ها هر سه ماه یکبار باید معاینه فنی شوند، برام سواله که یک عضو شورای شهر طبق کدوم تخصص در خصوص زمان معاینه فنی نظر میده؟ کارشناس پلیس راهه؟ یا کارشناس محیط زیست؟ شک دارم به اینکه خبرنگار باشید
فرم ارسال نظر