logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۸۵۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

سهم مالیات در بودجه سال آینده به ۶۵۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد

سهم-مالیات-در-بودجه-سال-آینده-به-۶۵۰-هزار-میلیارد-تومان-می‌رسد
استاندار زنجان با اشاره به افزایش سهم مالیات در بودجه سال آینده، گفت: در بودجه سال آینده سهم مالیات به ۶۵۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در دومین نشست همفکری و هم افزایی نخبگان استان زنجان با بیان اینکه ما باید تمام تلاش ما را بکنیم تا فرصت در اختیار این دولت قرار بگیرد، اظهار کرد: متأسفانه در جمهوری اسلامی در حوزه اجرا تمرکز نبود.

وی با بیان اینکه در حوزه‌هایی که نظام تمرکز کرده است پیشرفت‌های خوبی حاصل‌شده است، ابراز کرد: نظام بر حوزه دفاع تمرکز کرده است و پیشرفت‌های خوبی در این حوزه حاصل‌شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر به دولت فرصت داده شود اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد، عنوان کرد: این دولت در تلاش است به سمت استراتژی مقابله و رفع تحریم قدم بردارد.

وی با اشاره به افزایش سهم مالیات در بودجه سال آینده، تصریح کرد: در بودجه سال آینده سهم مالیات به ۶۵۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

افشارچی با بیان اینکه جمهوری اسلامی از پیچ اقتصادی سخت تحریم در حال گذر است، ادامه داد: دولت نیاز به فرصت دارد دشمنان نمی‌خواهند بگذارند این فرصت ایجاد شود و گشایش در زندگی مردم حاصل شود.

وی با بیان اینکه سرعت تغییر در نظم جهان بسیار بالا است، افزود: اقتصاد دانش‌بنیان چین بسیار پیشرفت داشته است به نحوی که صدای آمریکا را بلند کرده است.

استاندار زنجان با اشاره به کاهش تورم در استان و کشور، افزود: باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا برای کشور سرمایه اجتماعی تولید کنیم./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر