logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۸۵۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

10 مورد تعیین کاربری اراضی انجام شد/ تایید طرح پایانه صادراتی میوه تره بار در زنجان

10-مورد-تعیین-کاربری-اراضی-انجام-شد-تایید-طرح-پایانه-صادراتی-میوه-تره-بار-در-زنجان-
وی با اشاره به دستور کار کارگروه زیربنایی، گفت: تعیین کاربری 10 مورد از اراضی اشخاص حقیقی و حقوقی در این کارگروه موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش موج رسا; اصغر اسماعیلی در جمع خبرنگاران؛ با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه زیربنایی استان زنجان، اظهار کرد: کارگروه زیربنایی و توسعه شهری و روستایی استان ذیل شورای برنامه‌ریزی تشکیل می‌شود.

وی بیان کرد: بحث‌هایی که در جهت تعیین کاربری اراضی شهر و اراضی روستایی است در این کارگروه مطرح و در این کارگروه موردبررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تصویب یا عدم تصویب طرح‌ها در این جلسه مشخص می‌شود، تصریح کرد: در این جلسه دو دستور کار داشتیم که موردبررسی قرار گفت.

وی با اشاره به دستور کار اول این جلسه، عنوان کرد: دستور کار اول ما پایانه صادراتی میوه و تره‌بار زنجان واقع در عوارضی زنجان قزوین بود.

اسماعیلی بیان کرد: پایانه صادراتی که در سال‌های قبل تغیرانی داشته است و اصلاحاتی که لازم بود امروز در جلسه با تمام جزئیات در این جلسه مطرح شد و به تصویب کارگروه زیربنایی استان رسید.

وی با اشاره به دستور کار دوم کارگروه، خاطرنشان کرد: تعیین کاربری 10 مورد از اراضی اشخاص حقیقی و حقوقی در این کارگروه موردبررسی قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه برخی از موارد مطرح‌شده به تأیید کارگروه نرسید، افزود: اراضی که به تائید کارگروه نرسید بعد از اصلاحات لازم در کارگروه بعدی موردبررسی قرار خواهند گرفت./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر