logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۸۵۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی:

دشمن با تمام توان در فضای مجازی پیش‌ می‌رود/ باید بیش از پیش در حوزه جهاد تبیین تلاش کرد

دشمن-با-تمام-توان-در-فضای-مجازی-پیش‌-می‌رود-باید-بیش-از-پیش-در-حوزه-جهاد-تبیین-تلاش-کرد
عزت‌زمانی با بیان اینکه دشمن با تمام توان در فضای مجازی پیش می‌‎رود و چنان محاصره تبلیغاتی را تنگ کرده که فرصت گفت‌وگو و ارتباط با مخاطب را از جامعه روحانی گرفته است، گفت: برای مردم یک پارادایم فکری ایجاد کرده تا در آن نتوان از دستاوردهای انقلاب دفاع کرد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی، ظهر شنبه در گردهمایی فعالان فرهنگی و شبکه تبلیغ استان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، اظهار کرد: دعای ندبه دعوت جمعی برای به میدان آمدن دارد و همه چشم‌ها، دل‌ها و نفس‌ها را برای شکل‌گیری ظهور حجت فرا می‌خواند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمود: انقلاب از نشانه‌های ظهور است و ما به پشتوانه نهضت عاشورا به این انقلاب معتقد هستیم، ادامه داد: در عصری قرار داریم که تمام کفر بر علیه دستگاه حق و توحید کار می‌کند و باور ما این است که اقامه حکومت حق، غایت حرکت انبیا و اولیا است و نباید از امام عصر (عج) تصویر کنج‌نشینی برای فرا رسیدن زمان ظهور داشته باشیم.

معاون امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه آرزوی اهل بیت (ع) اقامه حکومت توحید و حق است، تصریح کرد: ما انقلاب اسلامی را نعمت امام عصر (عج) می‌دانیم که به دست ما رسیده است.

وی با بیان اینکه ما معتقد هستیم راه و مسیر درست در هر دوره‌ای به تناسب درک و اجتماع قلبی که بین مردم شکل می‌گیرد توسط امامین انقلاب برای ما ترسیم می‌شود، عنوان کرد: امروز دشمن همه سرمایه، توان و تجربه خود را برای مواجه با این نهضت انقلابی به کار گرفته است و دشمن بلد است صحنه بازی را آماده کند و طیف‌های مختلف را برای پیشبرد اهداف خود به بازی گرفته است اما همواره مظلومیت جبهه حق پرچم را نگه داشته و به دست صاحب اصلی آن خواهد رساند.

عزت‌زمانی با بیان اینکه جهاد در راه خدا از قیام آغاز می‌شود، خاطر نشان کرد: در قیام نمی‌ماند و باید فرصت اقامه فراهم شود و در این بین باید فرصت نقش‌آفرینی برای همه اقشار فراهم شود.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین یک واجب عینی است، ابراز کرد: کسانی که در میدان هستند باید نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه تبلیغ فرمانده میدان جهاد تبیین است، عنوان کرد: اکنون در عصر جهاد زبان هستیم و لازم است تا با تبیین و روشنگری، گره‌های ذهنی را باز کنیم.

معاون امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، حضرت زینب (س) را پرچمدار جهاد تبیین معرفی کردند، تصریح کرد: اگر حضرت زینب (س) نبود نیمی از رشادت‌ها و مجاهدت‌های قیام کربلا محقق نمی‌شد و اگر جهاد تبیین امروز همگانی است باید قیام همگانی شکل گیرد و نظامات آن ترسیم شود.

وی با یادآوری اینکه همین مردمی که در هیئت حاضر می‌شوند باید بتوانند تبیین‌گری برای خانواده و افراد پیرامون خود باشند، ابراز کرد: در عصری که فضای مجازی بی‌محابا عمل می‌کند، تبیین گری نیازمند تلاش بیشتری است.

عزت‌زمانی ادامه داد: دشمن با تمام توان در فضای مجازی پیش می‌‎رود و چنان محاصره تبلیغاتی را تنگ کرده که فرصت گفت‌وگو و ارتباط با مخاطب را از جامعه روحانی گرفته است و برای مردم یک پارادایم فکری ایجاد کرده تا در آن نتوان از دستاوردهای انقلاب دفاع کرد./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر