logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۸۵۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

برنامه روز دانشجو دانشگاه‌های استان زنجان+ جزئیات

برنامه-روز-دانشجو-دانشگاه‌های-استان-زنجان+-جزئیات
دانشگاه‌های استان زنجان برنامه‌های مختلفی را به مناسبت روز دانشجو برگزار خواهند کرد.

به گزارش موج رسا; 16 آذر به عنوان روز دانشجو در تقویم رسمی ایران به ثبت رسیده است. علت این نام‌گذاری به یاد 3 دانشجو به نام‌های مصطفی بزرگ‌نیا، احمد قندچی و آذر شریعت‌رضوی است که در اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون (معاون رئیس‌جمهوری وقت آمریکا) و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا در دانشگاه تهران کُشته شدند.

هرساله دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشجویی به مناسبت روز دانشجو برنامه‌های مختلفی را در دانشگاه برگزار می‌کنند و این برنامه‌ها همیشه شور نشاط خاصی را در دانشگاه‌ها ایجاد می‌کند.

اگرچه به مناسبت روز دانشجو جشن‌های بزرگی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود؛ اما برنامه‌های مختلفی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، بصیرت افزایی، استکبارستیزی، و... در این راستا در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

امسال در دانشگاه زنجان به مناسبت روز دانشجو و 16 آذر برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد شد که برگزاری جشن روز دانشجو و مطالبه گری از مسئولان ارشد استانی و سخنرانی یک چهره کشوری از اهم برنامه‌ها روز دانشجو دانشگاه زنجان است.

دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برنامه‌های مختلفی برای روز دانشجو برنامه‌ریزی کرده است که در طول ایام منتهی به روز دانشجو برنامه‌های بصیرتی، گرامیداشت روز دانشجو، تقدیر و تشکر از چهره‌های دانشجویی و ... از برنامه‌های این دانشگاه است.

اهم برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای روز دانشجو مناظره دانشجویی، دعوت از مسئولان استانی به دانشگاه، جلسه با اساتید، جشن روز دانشجو، ایستگاه دانشجو، مسابقات دانشجویی از اهم برنامه‌های دانشگاه آزاد واحد زنجان برای روز دانشجو است.

برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی، کرسی‌های آزاداندیشی، پرس و پاسخ مجازی، و... در سطح مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان به مناسبت روز 16 آذر برگزار می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر