logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۸۵۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد زنجان:

کمربندی 22 بهمن ماهیت خود را از دست‌ داده است/ کمربندی شمالی زنجان به‌مرور به شریان اصلی تبدیل می‌شود

کمربندی-22-بهمن-ماهیت-خود-را-از-دست‌-داده-است-کمربندی-شمالی-زنجان-به‌مرور-به-شریان-اصلی-تبدیل-می‌شود
عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد با بیان اینکه کمربندی شمالی (۲۲ بهمن) به یک شریان اصلی شهری تبدیل می‌شود، گفت: با توجه به تقاطع‌هایی که در کمربندی شمالی (۲۲ بهمن) وجود دارد در حقیقت این محور کمربندی نیست.

ساشورپور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت کمربندی شمالی و جنوبی زنجان، اظهار کرد: اگر در کمربندی‌ها قرار است تقاطعی وجود داشته باشد باید تقاطع غیر هم‌سطح باشد‌.

وی با بیان اینکه در کمربندی‌ها نباید تقاطع چراغ‌دار وجود داشته باشد، ابراز کرد: ورودی و خروجی کمربندی‌ها باید طوری طراحی شود که مانع توقف و ایجاد گره ترافیکی شود.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد با اشاره به ترافیک شهری زنجان، خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک شهری زنجان کمربندی شمالی برای زنجان نیاز است.

وی با بیان اینکه نگرانی من از این است که ایجاد این کمربندی منجر به گستردگی شهر شود، افزود: این ممکن است آسیب‌هایی را در توسعه شهری داشته باشد.

ساشورپور با بیان اینکه کمربندی شمالی (۲۲ بهمن) به یک شریان اصلی شهری تبدیل می‌شود، افزود: با توجه به تقاطع‌هایی که در کمربندی شمالی (۲۲ بهمن) وجود دارد در حقیقت این محور در ساختار کمربندی قرار نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه در یک مقطع زمانی تقاطع‌های غیرهم‌سطح در این مسیر ایجاد شده است اما این خیابان ماهیت کمربندی خود را ازدست‌داده است، ادامه داد: با احداث کمربندی شمالی جدید این محور به‌عنوان شریان اصلی زیر بار ترافیک خواهد بود‌./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر