logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۸۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

کالاهای تولیدی استان زنجان از سال گذشته به اندونزی صادر می‌شود/ صادرات سرب تصفیه شده از استان زنجان به اندونزی

کالاهای-تولیدی-استان-زنجان-از-سال-گذشته-به-اندونزی-صادر-می‌شود-صادرات-سرب-تصفیه-شده-از-استان-زنجان-به-اندونزی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به صادرات کالا از استان زنجان به اندونزی گفت: نخستین محموله صادراتی استان زنجان به اندونزی در سال 95 انجام شد.

به گزارش موج رسا; ناصر فغفوری ظهر امروز در دیدار سفیر اندونزی با هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به توسعه صادرات استان زنجان به اندونزی اظهار کرد: قبل از سال 95 از استان زنجان هیچ صادراتی که اندونزی انجام نمی‌شد.

وی با اشاره به صادرات سرب از استان زنجان به اندونزی گفت: اسان زنجان ظرفیت بالایی در تولید سرب دارد و بیش از 90 سرب کشور را تولید می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به واردات توتون و تنباکو از اندونزی گفت: یک کارخانه بزرگ در استان زنجان در زمینه تولید سیگار فعالیت دارد که مواد اولیه توتون و تنباکوی مورد نیاز در این کارخانه از اندونزی وارد می‌شود.

وی به کالاهای صادراتی ایران به اندونزی اشاره و ابراز کرد: کفپوش، خشکبار، خرما، چای، فولاد، سنگ‌های تزیینی و سنگ گچ از جمله کالاهای صادراتی ایران به اندونزی است.

فغفوری به افزایش روابط تجاری استان زنجان با اندونزی تاکید کرد و افزود: استان زنجان در زمینه‌های مختلف تمایل زیادی برای تعاملات تجاری دارد.

وی خاطر نشان کرد: امیدورایم تشکیل چنین جلساتی که ظرفیت‌های هر دو طرف مطرح می‌شود منجر به افزایش تعاملات اقتصادی بازرگانان دو طرف شود.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر