logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۸۵۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

محرومیت‌هایی که در سایه جهاد رنگ می‌بازد/ 2 روستای زنجان به همت بسیجیان از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند

محرومیت‌هایی-که-در-سایه-جهاد-رنگ-می‌بازد-2-روستای-زنجان-به-همت-بسیجیان-از-نعمت-آب-شرب-بهره‌مند-شدند-
خدمات بسیج کاری بی‌مزد و منت در مناطق روستایی زنجان امید به فردای روشن را در دل ساکنان مناطق روستایی به وجود می‌آورد و امروز هم به همت بسیجیان مردم روستای بهرام بیگ و داش تپه زنجان از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند.

به گزارش موج رسا; بحران آب موضوعی است که سال‌ها است در کشور حول آن بحث‌هایی می‌شود و استان زنجان نیز مستثنا از این امر نیست و با بحران آب‌دست و پنجه نرم می‌کند و با کم‌آبی دست‌به‌گریبان است.

اگرچه دستگاه‌های مختلفی در حوزه آب و تأمین آب وظایفی دارند و باید این مشکلات و مسائل را حل کنند، اما در کنار این دستگاه‌ها که بعضاً در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند، دلیر مردانی هستند که مانند روزها اول دفاع مقدس لباس خدمت بر تن می‌کنند و بی‌منت به مردم و در راستای رفاه آن‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند.

با جدی شدن بحث کمبود و بحران آب در استان و نبود آب شرب در برخی از روستاها بسیجیان مانند روزهای دفاع مقدس درصحنه حاضر شدند و لباس خدمت جهاد را بر تن کردند و این بار بسیج آب‌رسانی را همچون پدران شهید خود به تصویر کشیدند.

بسیجیان استان زنجان در راستای تأمین آب 57 روستا شبانه‌روزی تلاش کرده‌اند و بخشی آن را به بهره‌برداری رساندند که تعداد زیادی از هم‌وطنان از نعمت آب شرب بهره‌مند شده‌اند.

در پی رشادت‌ها و تلاش‌های مخلصانه بسیجیان استان زنجان در قرارگاه پیشرفت و آبادانی در بسیج آب‌رسانی به روستاهای بهرام بیگ و داش تپه که سال‌ها از این نعمت خدادادی بی‌بهره بودند به دست فرمانده سپاه انصار المهدی (ع) استان زنجان افتتاح شد و مردم این روستاها از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر