logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۸۵۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

61 درصد از تسهیلات ازدواج در استان زنجان پرداخت‌شده است

61-درصد-از-تسهیلات-ازدواج-در-استان-زنجان-پرداخت‌شده-است
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به پرداخت تسهیلات ازدواج، گفت: امروز پرداخت تسهیلات ازدواج به ۶۱ درصد رسیده است و استان زنجان رتبه ۴ در پرداخت تسهیلات ازدواج را دارد.

به گزارش موج رسا; جواد بازرگان صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س)، اظهار کرد: رئیس‌جمهور بر تشکیل کمیته سامان ازدواج را در استان  و شهرستان‌ها تأکیددارند.

وی با بیان اينکه مقدمات کار برای تشکیل کمیته سامان ازدواج جوانان انجام‌شده است، ابراز کرد: بعد از ابلاغ این امر توسط استاندار این کمیته در شهرستان‌ها تشکیل خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی مکلف شده‌اند ۲۰ درصد از فضاهای فرهنگی آموزشی و رفاهی خود را برای اجرا مراسم ازدواج تخصیص دهند، تصریح کرد: سامانه‌ای توسط فرمانداری‌ها باید ایجاد شود تا متقاضیان در این سامانه ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه در برخی از شهرستان‌ها هنوز کمیته سامان امور جوانان تشکیل نشده است، تصریح کرد: متأسفانه در برخی از شهرستان‌ها هنوز مراکزی که می‌توانند مکان در اختیار ازدواج جوانان قرار دهند احصا نشده است.

بازرگان با بیان اینکه در جلسه گذشته مطرح شد که فقط ۴۸ درصد از تسهیلات ازواج در استان پرداخت‌شده است، ادامه داد: امروز پرداخت تسهیلات ازدواج به ۶۱ درصد رسیده است و استان زنجان رتبه ۴ در پرداخت تسهیلات ازدواج را دارد.

وی با بیان اینکه انتظار داریم که تسهیلات ازدواج سریع‌تر پرداخت شود، ابراز کرد: باید زوج‌های ۱۵ روز بعد از ثبت‌نام به شعبه دریافت تسهیلات معرفی شوند.

بازرگان با اشاره به اینکه یک‌سوم جمعیت استان زنجان جوان است، ابراز کرد: در ۷ ماهه نخست سال ۴۳۳۴ازدواج و ۹۶۰۶ تولد در استان زنجان ثبت‌شده است.

وی با اشاره به برگزاری رویداد توانند سازی هم نام، تصریح کرد: این برنامه پنج‌شنبه ۱۰ آذر در دارالقرآن برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به حضور تعدادی از ورزشکاران استان زنجان در اردوی تیم ملی وزنه برداد، عنوان کرد: ۵ ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری حضور دارند.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر