logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۸۵۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

اقدامات خوبی در راستای کنترل قیمت مسکن در زنجان انجام شده است

اقدامات-خوبی-در-راستای-کنترل-قیمت-مسکن-در-زنجان-انجام-شده-است
استاندار زنجان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه تسهیل ازدواج، گفت: الحاق محدوده و ساخت مسکن ملی اقداماتی است که در راستای کاهش و کنترل قیمت مسکن در زنجان انجام‌شده است.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان با بیان اینکه ما روایت درستی از انقلاب اسلامی را ارائه ندادیم و باید بیشتر در این حوزه کار کنیم، اظهار کرد: تمامی مشکلات ما در کشور به دلیل درگیری تمدنی ما با نظام سلطه است.

وی با بیان اینکه تمامی این سختی‌ها به دلیل این است که می‌خواهیم سلطه‌پذیری نباشیم، تصریح کرد: یکی از لبه‌های برخوردی ما با نظام سلطه در حوزه جهان‌بینی و آداب‌ و رسوم است.

استاندار زنجان با بیان اینکه یکی لبه‌های برخوردی ما با غرب نگاه ما به زن و خانواده و اجتماع است، عنوان کرد: غرب به دنبال این است که نگاه خود را در حوزه خانواده و زن در جهان فراگیر کند.

وی با بیان اینکه درگیری چین با نظام سلطه در حوزه اقتصادی است، ادامه داد: اما نگاه ما متفاوت است و درگیری ما یک درگیری تمدنی است.

افشارچی با بیان اینکه اگر به جوان می‌گویم ازدواج کن پشت آن تائیدات و مبانی قرآنی است، خاطرنشان کرد: خداوند ازدواج را مایه آرامش قرار داده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه تسهیل ازدواج، ابراز کرد: الحاق محدوده و ساخت مسکن ملی اقداماتی است که در راستای کاهش و کنترل قیمت مسکن در زنجان انجام‌شده است.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر