logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۸۵۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

خودروهای بین شهری بر اساس صدور بارنامه سهمیه سوخت نفت‌گاز دریافت می‌کنند/ ذخیره ۹ ماهه بنزین در کارت سوخت

خودروهای-بین-شهری-بر-اساس-صدور-بارنامه-سهمیه-سوخت-نفت‌گاز-دریافت-می‌کنند-ذخیره-۹-ماهه-بنزین-در-کارت-سوخت
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه خودروهای داخل شهر بر اساس باربرگ سهمیه نفت‌گاز دریافت می‌کنند گفت: خودروهای بین شهری نیز بر اساس بارنامه‌های صادر شده از راهداری؛ سوخت نفت‌گاز می‌گیرند.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه سهمیه بنزین خودرو‌ها به هیچ وجه دستخوش تغییر نشده است اظهار داشت: در اختصاص سهمیه سوخت بنزین دو گروه خودرو شخصی و عمومی مطرح است و خودروهای تک سوز ماهانه ۶۰ لیتر بنزین و خودروهای دو گانه سوز ماهانه ۳۰ لیتر بنزین دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در صورت عدم کارکرد خودرو و مصرف بنزین، سوخت به مدت ۹ ماه در کارت ذخیره می‌شود، افزود: اگر بعد از ۹ ماه سهمیه؛ مورد استفاده قرار نگیرد، سوخت ذخیره شده مازاد حذف خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان در خصوص سهمیه خودرو‌های نفت‌گاز سوز نیز عنوان کرد: سهمیه این خودرو ها بر اساس پیمایش شارژ می‌شود، یعنی بدون محدودیت بر اساس پیمایش سهمیه دریافت می‌شود و خوشبختانه اغلب اوقات نیز این میزان سوخت مازاد بر مصرف می‌باشد.

وی با بیان اینکه خودروهای نفت‌گاز شهری زیر نظر شهرداری فعالیت می‌کنند و هر روز باربرگ دریافت کرده و بر اساس آن سهمیه نفت‌گاز دریافت می‌کنند، تصریح کرد: هر چه باربرگ بیشتر سهمیه سوخت نیز بیشتر می‌شود.

حبیبی در خصوص سهمیه خودروهای که در بین شهرها با سوخت نفت‌گاز فعالیت دارند، گفت: این خودروها نیز از طریق راهداری بر اساس بار جا به جا شده بارنامه دریافت می‌کنند و بر همان مبنا نیز سهمیه نفت‌گاز در کارت آنان شارژ می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی به لحاظ تامین سوخت خودروها در استان وجود ندارد، تاکید کرد: تامین سوخت طبق روال سابق در حال انجام است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر