logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۸۵۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل هواشناسی استان زنجان:

ورود سامانه بارشی جدید به استان زنجان از روز چهارشنبه

ورود-سامانه-بارشی-جدید-به-استان-زنجان-از-روز-چهارشنبه
مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه امروز سامانه بارشی از استان خارج می‌شود، گفت: از روز چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می‌شود.

محمدرضا رحمن نیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت جوی استان زنجان، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، امروز آسمان قسمتی ابری تا ابری خواهد بود که گاهی با بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر با بارش پراکنده برف همراه می‌شود.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود که این سامانه از بعدازظهر امروز از منطقه ما خارج شود، ابراز کرد: برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آسمان قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه از روز چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می‌شود و موجب بارش باران و برف خواهد شد، تصریح کرد: به لحاظ دمایی، طی روزهای آینده، همچنان هوای سرد در استان مستقر خواهد بود؛ هرچند، از امشب کاهش نسبی در دماهای کمینه رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان در 24 ساعت گذشته (06 / 09 / 1401)،گیلوان با 28 درجه و قیدار با 2 درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان بوده‌اند، افزود: همچنین، بیشترین بارش استان با 4.1 میلی‌متر در ایستگاه فیله خاصه گزارش‌شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر