logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۸۵۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
به مناسبت هفته بسیج؛

مدرسه 6 کلاسه ریاحی در زنجان افتتاح شد

مدرسه-6-کلاسه-ریاحی-در-زنجان-افتتاح-شد
به مناسبت هفته بسیج صبح امروز با حضور مسئولان مدرسه 6 کلاسه ریاحی در انصاریه زنجان افتتاح شد.

به گزارش موج رسا; مرتضی شهامی معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان امروز در آیین افتتاح مدرسه ریاحی با اشاره به هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج یک سازمان نظامی نیست بلکه بسیج یک فرهنگ و تفکر است.

وی با بیان اینکه بسیج تفکری است که در خدمت جامعه و به دنبال رشد و تعالی است، ابراز کرد: باید همه‌جا این تفکر نهادینه شود.

شهامی با بیان اینکه  نیاز جامعه ما همدلی و همکاری و کمک به همدیگر و کار های ایثارگرانه است، تصریح کرد: ما باید اقتصاد را مردمی کنیم.

۶۰میلیارد ریال از اعتبارات دولتی برای تکمیل این مدرسه هزینه شده است

حمیدرضا اسلامی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج از بدو انقلاب اسلامی حامی و حافظ انقلاب اسلامی و همراه ملت و دولت بوده و این همراهی همیشه پایدار خواهد بود.

وی با بیان اینکه مدارس خیر ساز در سراسر استان در راستای تأمین فضای آموزشی و فرهنگی و ورزشی ساخته می‌شود، ابراز کرد: این  آموزشگاه ۶ کلاسه توسط خانم ریاحی و فرزندانش ساخته‌شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان باربیان اینکه این مجموعه با مساحت ۸۴۸ مترمربع و در دوطبقه ساخته‌شده است، تصریح کرد: ۱۴۶۰ مترمربع محوطه‌سازی در این مدرسه انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه خیر مدرسه‌ساز در این آموزشگاه ۸ میلیارد ریال هزینه کرده است، ادامه داد: ۶۰ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی برای تکمیل این مدرسه هزینه شده است.

اسلامی با بیان اینکه ۱۵ میلیارد ریال برای تجهیز این مدرسه هزینه شده است، ابراز کرد: در ۲۰ درصد مدارس استان زنجان که احداث و بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه این مدرسه به برکت هفته بسیج افتتاح می‌شود، تصریح کرد: این مدرسه به دلیل نیاز منطقه مورد بهره‌برداری قرارگرفته است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه اولویت ما این است که مدارس را در اسرع وقت در هر زمان که قابلیت بهره‌برداری برسد، ادامه داد: بعداً افتتاح رسمی مدارس بعد از بهره‌برداری از این مدارس انجام می‌شود.

در پایان این مراسم مدرسه 6 کلاسه ریاحی انصاریه زنجان به دست مسئولان استانی افتتاح شد.//ک

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : نیما آقائی ] [ ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ]
خیللللللللللییییییییییییی خخوووووووبببببهههههههه
فرم ارسال نظر