logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۸۵۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

دشمن در فضای مجازی به دنبال تصویر سازی غلط از کشور است

دشمن-در-فضای-مجازی-به-دنبال-تصویر-سازی-غلط-از-کشور-است
جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران، گفت: دشمن در فضای مجازی با سیاه نمایی کشوری را ترسیم کرده است که مشکلات بسیاری دارد.

به گزارش موج رسا; سردار طهماسبی امروز در آیین افتتاح مدرسه ریاحی با گرامی داشت یاد و خاطره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، اظهار کرد: سال‌های سال است استان زنجان یکی از استان‌های خیرپرور در حوزه‌های مختلف شناخته‌شده است.

وی با اشاره به اهمیت علم و دانش در جامعه، ابراز کرد: در روایت داریم خواب عالم برتر از عبادت عابد است.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره سالروز شهادت شهید شهریاری، تصریح کرد: ۸ آذرماه سالروز شهادت شهید شهریاری شهید راه علم و دانش است و باعث پرآوازه شدن استان زنجان شدند.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت بسیج در حوزه نوسازی و بهسازی مدارس استان، خاطرنشان کرد: بسیج در حوزه ساخت‌وساز بهسازی مدارس فعالیت خوبی را داشته است.

وی با اشاره به تأثیرات خوبی که مدرسه‌سازی در جامعه دارد، افزود: مدرسه ساختن هزینه کردن نیست سرمایه‌گذاری است.

سردار طهماسبی با اشاره به اینکه در جامعه شاید بسیج را بیشتر با چهره گردان های نظامی بشناسند، ادامه داد: بسیج در حوزه‌های مختلف مانند علم و پژوهش، محرومیت‌زدایی، صنعت و معدن، و...  حضور فعال دارد.

وی با بیان اینکه بسیج یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است، ابراز کرد: بسیج یادگار کسانی است کسانی است که رفتند تا ما در آسایش زندگی کنیم و بسیج  یادگار شهید شهریاری و شهید احدی ها است.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه جان هر فرد مهم‌ترین داشته هر فرد است که شهدا آن را فدای ملت کردند، عنوان کرد: شهدا زمین خوردند تا ما زمین نخوریم.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: دشمن در فضای مجازی با سیاه نمایی کشوری را ترسیم کرده است که مشکلات بسیاری دارد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر