logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۸۴۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان

بسیج باطل السحر فتنه دشمنان اسلام است/ تا بسیج هست دشمنان محکوم به شکست اند

بسیج-باطل-السحر-فتنه-دشمنان-اسلام-است-تا-بسیج-هست-دشمنان-محکوم-به-شکست-اند
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان بسیج اشاره به نقش‌آفرینی بسیجیان، گفت: بسیج باطل السحر فتنه دشمان اسلام بوده است.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در رزمایش اقتدار بسیجیان استان زنجان با تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان و ملت ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک رویداد مهم و بزرگ در تاریخ اسلام است.

وی با بیان اینکه این انقلاب با جانفشانی های بسیاری و مجاهدت های امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، ابراز کرد: تمامی جهانخواران از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی دست به دشمنی با این انقلاب زدند.
فرمانده سپاه انصارلمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فرمان امام خمینی(ره) در تشکیل بسیج در ۵ آذر ۵۸، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با این فرمان تاریخی انقلاب و امنیت و آسایش مردم را بیمه کرد.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) تمام معادلات استکبار جهانی را برهم زدند، عنوان کرد: بسیج در عرصه های مختلف مجاهدت کرده است و حماسه های زیادی را آفریده است.
سردار کرمی با بیان بسیج باطل السحر فتنه دشمنان اسلام بوده است، عنوان کرد: رهبری فرمودند: همه مردم ما بسیجی هستند.
وی با بیان اینکه بسیج و ملت بیش از ۴۳ سال حماسه آفریدند و فداکاری کردند  و در برابر تمام استکبار ایستاند و پیروز شدند، ادامه داد: امام راحل مرکز بسیج را در مساجد قرار داد.
سردار کرمی با بیان اینکه مقبولیت بسیج در جهاد و خدمت به مردم در عرصه های مختلف است، عنوان کرد: بسیج در ۸ سال دفاع مقدس حماسه ها آفرید.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بر بازوی رزمندگان اسلام دوبار بوسه زدند و بر این بوسه افتخار کردند، خاطر نشان کرد: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به بیانات امام خمینی (ره)، ادامه داد: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‏ های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده ‏اند. بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‏ یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‏ نشانی رفته ‏اند. بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده ‏اند.
بسیج
وی بیان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند: ‏من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می بوسم و می دانم که اگر مسئولین نظام‏‎ ‎‏اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.
سردار کرمی با اشاره به تشکیل بسیج جهان اسلام در سوریه،عراق، لبنان و....، افزود: بسیج جهان اسلام ذیل فرماندهی رهبر معظم انقلاب تشکیل شد و دست مستکبران را یکی پس از دیگری قطع می کند.
وی با اشاره به قطع دست مستکبران و شکست آن ها در برابر ملت ایران، خاطر نشان کرد: در جبهه مقاومت دیدیم که استکبار بر شکست خود اعتراف کرد.
وی با بیان اینکه بسیج در تمامی صحنه ها حاضر است، تصریح کرد: بسیج در صحنه های اقتصاد مقاومتی، سیاسی، خنثی کردن فتنه ها، علمی و... حضور دارد.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیجیان ما یکی از آیات الهی است، عنوان کرد: این حصور پیامی دارد و آن پیام این است که تمامی ملت ایران بسیجی و گوش به فرمان رهبری هستند و تا آخرین نفس و قطره خون در صحنه حاضر است و از انقلاب و اسلام دفاع خواهد کرد.
وی با اشاره به بازدارندگی بسیج در برابر دشمنان، خاطر نشان کرد: تا بسیج هست هیچ تهدیدی برای ایران وجود ندارد و تمام دشمنان محکوم به شکست هستند.
وی با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، تاکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا نباید فراموش شود./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر