logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۸۴۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان؛

بیش از ۱۰۰ روستای استان زنجان از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند

بیش-از-۱۰۰-روستای-استان-زنجان-از-نعمت-آب-شرب-بهره‌مند-شدند
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان اینکه در هشت ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۰۰ روستای استان زنجان از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند، گفت: پروژه‌های دیگری نیز در دست اجرا قرار دارد که با اتمام آن‌ها تعداد روستاهای بهره‌مند از آب شرب بیشتر خواهد شد.

علی‌محمد نادر‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به اینکه در سطح استان زنجان چندین پروژه جدید تامین آب تعریف شده است، اظهار داشت: در تعدادی از روستاها پروژه آبرسانی در درست اجرا قرار دارد.

وی افزود: در هشت ماهه نخست سال جاری با اتمام برخی از پروژه‌ها بیش از ۱۰۰ روستا از نعمت آب شرب بهره‌مند شد. با این حال با تعریف پروژه‌های جدید تعداد روستاهای بهره‌مند از آب بیشتر خواهد شد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان اینکه کاهش بارندگی‌ها سبب ایجاد مشکلات در تامین آب روستاها شده است، گفت: عدم بارش بر سطح سفره‌های آب زیر زمینی نیز موثر بوده و سبب افت سطح آب شده است.

وی با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف برای جبران کمبودهای آبرسانی به روستاهای استان زنجان گفت: شرکت آب و فاضلاب برای اجرای بهتر طرح های آبرسانی از مشارکت اهالی، دهیاری‌ها و خیرین استفاده می‌کند.

نادرخانی با اشاره به این که در حال حاضر به علت خشکسالی، تغییرات اقلیمی و تغییر رژیم بارش ها، اکثر منابع آبی در روستاها از دست رفته است گفت: با مدیریت مصرف، آگاه‌سازی و کار فرهنگی باید منابع موجود را حفظ کرد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر