logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۸۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با برگزاری انتخابات؛

اعضای خانه هنرمندان استان زنجان معرفی شدند

اعضای-خانه-هنرمندان-استان-زنجان-معرفی-شدند

انتخابات خانه هنرمندان زنجان،با حضور بیش از ١٢٠ عضو اصلی و افتخاری برگزار شد.

به گزارش موج رسا; انتخابات خانه هنرمندان زنجان برگزار و اعضای اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

در بخش هنرهای تجسمی دو نفر کاندیدا حضور داشتند که رحمان پرچگانی با ٥٠ رای عضو اصلی و ولی محمدی با ٢٨ رای به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

 در بخش موسیقی سه کاندیدا ثبت‌نام کردند که علی کریمی با ٣٣ رای عضو اصلی و آزیتا بخشمند با ٢٩ رای به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند. در این بخش فرشید امینی ٢١ رای به دست آورده و از راهیابی به هیئت‌مدیره خانه هنرمندان باز ماند.

در رشته سینما محمود نظرعلیان با ٧٧ رای عضو اصلی هیئت مدیره شده و سعید حاجی‌خانی با ٦ رای به عنوان عضو علی‌البدل پذیرفته شد.

در رشته نمایش نیز صدیقه شریف‌پور با کسب ٥٩ رای به عنوان عضو اصلی انتخاب شده و داود خیری نیز با کسب ٢٠ رای به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

در بخش ادبیات سلمان کریمی با ٥٠ رای عضو اصلی و مهدی جلیل‌خانی با ١٤ رای به عنوان عضو علی‌البدل برگزیده شد.

 در بخش عکاسی مرتضی الیاسی با ٧٦ رای عضو اصلی و ناصر محمدی با ٨ رای عضو علی‌البدل شناخته شد.

 در بخش خوشنویسی جلیل خدایی با ٦٧ رای عضو اصلی و مصطفی رستمی با ١٢ رای به عنوان عضو علی‌البدل تعیین شدند.

در بخش بازرسی خانه هنرمندان نیز امیرسهامی با ٣٣ رای بازرس اصلی، رضا صحبتی با ٢٩ رای بازرس علی‌البدل شناخته شده و حسین اسکندری نیز با ١٢ رای موفق به انتخاب نشد.

طبق مصوبه این جلسه، قرار بر کاهش تعداد اعضای هئیت مدیره شد تا جلسات هیئت مدیره با تعداد کمتری از اعضا رسمیت یابد. پیش از این از هر رشته دو نفر به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب می‌شدند که در این دوره به یک نفر از هر رشته کاهش یافت.

در این انتخابات ٨٧ نفر از اعضای اصلی شرکت کردند که در نهایت،٧ عضو اصلی هیئت‌مدیره و یک بارزس اصلی به همراه اعضای علی‌البدل مشخص شدند.//ن

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ ]
امید است اصحاب مطبوعات استان مشکلات ومعضلات فرهنگی هنری استان را جدی ترپیگیری نمایند هنرمندان حق بزرگی برمطبوعات استان دارند در چند سال اخیر هنر وهنرمندان استان در بدترین وضعیت ممکن قرار گرفتند تعداد اندک فعال فرهنگی وهنری هم که فعال هستند بوسیله دوستان وبصورت محفلی حمایت می شوند
[ نام : ] [ ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ ]
خانه هنرمندان بیش از 400 عضو دارد از این تعداد کمتر از 120 نفر رغبت شرکت در انتخابات داشتند یعنی امیدی به تدبیر خانه هنرمندان هم در زنجان پیرو فعالیت های هنری استان از بین رفته و این دست آورد مدیران وفعالان دولتی این حوزه عمدتا در اداره ارشاد وحوزه هنری است با این روند تعطیلی خانه هنرمندان وسایر مراکز هنری استان در آینده نزدیک قطعی است هنرمند نمی تواند برای ذائقه شخصی افراد در مدیریت هنر وفرهنگ شبانه روز فعالیت نماید وافراد برای خود شان کاذب درست کنند واغلب هنرمند جماعت را بعنوان سیاهی لشکر بکارگیرد واغلب بسیار دیگر را دفع وطرد ومنزوی سازد استاندار معاون سیاسی ونمایندگان استان باید وارد میدان احیای هنر استان شوند این مسئولان محترم برای هنر استان حتی نیم قدیمی برنداشته اند
فرم ارسال نظر