logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۸۴۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل هواشناسی استان زنجان:

ورود سامانه بارشی جدید به استان زنجان/ احتمال بارش برف و کولاک در محورهای کوهستانی

ورود-سامانه-بارشی-جدید-به-استان-زنجان-احتمال-بارش-برف-و-کولاک-در-محورهای-کوهستانی
مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به استان زنجان، گفت: این سامانه روز جمعه وارد استان زنجان می‌شود.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی استان زنجان، اظهار کرد: سامانه بارشی از ظهر روز جمعه وارد استان زنجان می‌شود.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی تا یک‌شنبه ادامه دارد، ابراز کرد: این سامانه موجب بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد نسبتاً شدید را به دنبال دارد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه آب‌گرفتگی و لغزندگی معابر، کاهش دید در مسیرهای کوهستانی، اخلال در تردد و احتمال وقوع کولاک در ارتفاعات وجود دارد، عنوان کرد: این سامانه بارشی تمام استان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی در توصیه‌ای به شهروندان، ادامه داد: شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و حتماً تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

رحمن نیا با اشاره به کمینه و بیشینه دما استان زنجان، خاطرنشان کرد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان در 24 ساعت گذشته (02 / 09 / 1401)، چورزق با 24 درجه و گرماب با 1- درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان بوده‌ است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر