logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۸۴۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شورای اسلامی شهر زنجان مطرح کرد؛

بیرون زدگی فاضلاب در کوی نارون آسیب‌های بهداشتی در پی دارد

بیرون-زدگی-فاضلاب-در-کوی-نارون-آسیب‌های-بهداشتی-در-پی-دارد-
عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در بخشی از منطقه کوی نارون مشکل بیرون زدگی فاضلاب انسانی وجود دارد، گفت: اگر این فاضلاب هدایت نشود آسیب‌های بهداشتی و سلامت مردم را در پی خواهد داشت.

به گزارش موج رسا; حسین حمزه‌لو پاک با اشاره به اینکه در بخشی از کوی نارون فاضلاب انسانی در حال بیرون زدگی است، اظهار داشت: این فاضلاب آسیب‌های بهداشتی را در پی خواهد داشت.

وی افزود: یکی از دغدغه‌ها در ترانشه کوی قائم است بخشی از پروژه انجام شده و بخشی نیز در حال اجرا است. با توجه به مراجعات مردم به آبفا، شهرداری و شورا مقرر شد تا معبر به معبر نظر اهالی گرفته شود و اولویت با معابر بزرگ خواهد بود و اگر آب و هوا اجازه ندهد اجازه حفاری داده نخواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: همتی که امسال در بحث فاضلاب شهری انجام گرفته مضاعف بوده است، در برخی مناطق خط اصلی اجرا نشده و امکان اتصال به شبکه وجود ندارد.

وی اذعان کرد: تنها دو هفته فرصت وجود دارد تا لکه‌گیری‌های حفاری‌ها انجام شود.

منصور مرادلو دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه این جلسه بیان کرد: در اواخر شورای پنجم بحث ساماندهی کانکس‌هایی که در اختیار شهرداری قرار داشت انجام شد چراکه میزان اجاره بهای کانکس‌ها، مشخص نبود با ورود جدی، تک تک قرار دادها بررسی و سوابق مشخص شد به این نتیجه رسید که این کانکس ها باید مدیریت شود. 

وی با اشاره به اینکه در بحث اجاره کانکس‌ها ممکن است تغییراتی انجام شود، گفت: میزان اجاره بهای کانکس‌ها در سال اول و دوم متفاوت خواهد بود و قطعا هزینه در سال دوم بیشتر خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید دستگاه‌های متولی همراهی لازم را داشته باشند تا کانکس‌ها به افرادی که دارای صلاحیت لازم هستند واگذار شود.

مرادلو اذعان کرد: این امر در کمیسیون به تصویب رسیده است و قیمت اجاره از طریق کارشناسی اعلام خواهد شد این در حالی است که قرار داد به صورت سه ساله خواهد بود./ب

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ]
به فاضلاب علاقه دارید؟ دوتا خبر از یه مجموعه اونم فقط از فاضلاب؟! به کجا چنین شتابان؟!
فرم ارسال نظر