logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۸۴۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

دشمن به دنبال هویت زدایی است/ لزوم جهاد امیدآفرینی در بین مردم

دشمن-به-دنبال-هویت-زدایی-است-لزوم-جهاد-امیدآفرینی-در-بین-مردم
جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه هویت زدایی در دسترس کار دشمن است، گفت: دشمن به دنبال این است که بعد از هویت زدایی خود برای ما هویت سازی کند.

به گزارش موج رسا; سردار ابوالفضل طهماسبی در همایش تجلیل از بسیجیان و دست اندرکاران حوزه صنعت و معدن در راستای تحقق شعار سال و مانع زدایی از واحد های صنعتی و معدنی با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: اقتصاد پاشنه آشیل کشور است.

وی با اشاره به تاکیدات چندساله رهبری در حوزه اقتصاد، ابراز کرد: رهبری چند سال است شعار سال را در حوزه اقتصادی اعلام می‌کنند.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج در حوزه های مختلف، تصریح کرد: بسیج اقشار بهترین فرصت برای استفاده از ظرفیت های بسیج است.
وی با اشاره به مطالبه گری های انجام شده در حوزه حل مشکلات واحد های صنعتی، ادامه داد: اگر در جمهوری اسلامی مسئولیت می پذیریم باید پاسخگو باشیم.
سردار طهماسبی با اشاره به دشمنی دشمنان، خاطر نشان کرد: جنگ امروز جنگ شناختی است و دشمن با تمام توان وارد میدان شده است.
وی با بیان اينکه دشمن به دنبال این است که حقایق را وارونه جلوه دهد، ادامه داد: در زنجان کسی کشته نشده بود اما دشمنان کشته سازی می کرند و به دروغ می گفتند که در زنجان افرادی کشته شده اند.
جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه به دستاورد های معنوی انقلاب پرداخته نشده است وبیشتر بر روی دستاورد های مادی تاکید شده است، افزود: شهید شهریاری یکی از دستاورد معنوی انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه هویت زدایی در دسترس کار دشمن است، ابراز کرد: دشمن به دنبال این است که بعد از هویت زدایی خود برای ما هویت سازی کند.
وی با بیان اينکه در کنار جهاد تبیین باید جهاد امید آفرینی را هم در دستور کار داشت، عنوان کرد: در حوزه امید آفرینی باید کار کنیم و اقدامات انجام شده را به مردم بگوییم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر