logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۸۴۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان؛

پیشرفت فیزیکی پروژه سبزه میدان مطلوب است/ فاز اول به زودی افتتاح می‌شود

پیشرفت-فیزیکی-پروژه-سبزه-میدان-مطلوب-است-فاز-اول-به-زودی-افتتاح-می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: فاز اول پروژه بزرگ سبزه میدان کم کم به مرحله نهایی خود می‌رسد و طبق بازدید‌های انجام شده پیشرفت پروژه در شرایط مطلوب است و در اولین فرصت فاز اول افتتاح خواهد شد.

به گزارش موج رسا; مجید ناصحی مقدم امروز در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: در سال ۵۸ حضرت امام دستور تشکیل بسیج را داد و اولین قشر بسیجی که شکل گرفت بسیج مستضعفان بود.

وی با اشاره به اینکه به تدریج قشر‌های مختلف بسیج ایجاد شد، افزود: پایگاه های بسیج در سطح محلات و کلیه شهر‌ها و روستا ایجاد شد و بسیجیان نیز از همان اقشار مردم بودند.  

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه بسیجیان نقش قابل توجه و ویژه در دوران جنگ داشتند، گفت: بعد از اینکه جنگ تمام شد تصور عموم این بود که کار بسیج نیز به اتمام رسیده است و نیازی به این نیرو ورجمعیت نخواهد بود.

وی با بیان اینکه حضرت امام تشکیل بسیج را از برکات جنگ و لطف خداوند می‌داند، عنوان کرد: بسیج مصداق بارز عشق به ذات مقدس خداوند است. و مدرسه عشق، مکتب شهیدان، معراج پاک اندیشه اسلامی است که هر کدام بار معنایی زیادی دارند. 

ناصحی مقدم یادآور شد: تنها تشکلی که در مقابل حوادث، بحران‌ها می تواند حضور یابد و انقلاب دفاع کند بسیج و بسیجی است و باید از این افراد تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی بسیاری در استان انجام شده و در حال انجام است، گفت: با توجه به فصل کاری، بحث نهضت آسفالت ریزی در شهر رو به اتمام است و عملیات بزرگی که در شش ماهه گذشته شاهد آن بودیم رو به اتمام است و وارد مرحله جدیدی از پروژه‌های عمرانی شهر می‌شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: پروژه بزرگ سبزه میدان کم کم فاز اول به مرحله نهایی خود می‌رسد و طبق بازدید‌های انجام شده پیشرفت پروژه در شرایط مطلوب است که و در اولین فرصت فاز اول افتتاح خواهد شد. 

وی با اشاره به معبر شرقی پادگان گفت: معبر پادگان شامل دو قسمت شرقی و غربی و شمال و جنوب است که با تخریب سر درب قبلی و آمادگی سازی های انجام شده و زیر سازی‌های شکل گرفته، معبر شرقی رو به اتمام است و با افتتاح رسمی آن وارد چرخه ترافیک شهر می‌شود. این در حالی است که این پروژه در ترافیک شهری بسیار مؤثر بوده و بار ترافیکی زیادی از شهر را پوشش میدهد. 

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه به فصل سرد سال نزدیک می‌شویم، تصریح کرد: باتوجه به حجم زیاد آسفالت ریزی که در شهر انجام شده است دغدغه اصلی ما صیانت و حفاظت از آسفالت انجام شده است با توجه به اینکه شهرداري تمهیداتی در این خصوص انجام داده است قرار است از محلول‌های برف‌زدا برای برف زدایی استفاده شود تا از نمک استفاده نشود و حفاظت خوبی از آسفالت انجام شود. 

وی با اشاره به اهمیت حفظ پروژه‌های عمرانی شهر یادآور شد: از دستگاه‌های خدما‌ن‌رسان که گاها حفاری را در شهر انجام می‌دهند تقاضا داریم که موارد را لحاظ کنند تا حدامکان برنامه‌ریزی شده حفاری ها را پیش ببرند. از لحاظ زمانی سعی کنند تا در فصل سرد این امر انجام نگیرد./ب

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ]
فکر کنم شما روابط عمومی شورا شهر و شهرداری هستید 3 تا خبر در خصوص شهرداری و شورا تو یک روز
فرم ارسال نظر