logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۸۴۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

فعالیت ۲۷ مرکز خدمات کشاورزی در استان زنجان/ ارائه تسهیلات ۴ درصدی در طرح جهش تولید

فعالیت-۲۷-مرکز-خدمات-کشاورزی-در-استان-زنجان-ارائه-تسهیلات-۴-درصدی-در-طرح-جهش-تولید-
مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره اینکه سال گذشته به ۱۶۸ دستگاه از محل طرح جهش تولید در دیمزارها تسهیلات ۴ درصدی ارائه شده است، گفت: امسال نیز این تسهیلات به کشاورزان ارائه می‌شود.

سعید ناصر‌وفایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح جهش تولید در دیمزار‌ها اظهار داشت: در سطح استان زنجان ۲۷ مرکز خدمات کشاورزی فعال است و کشاورزان در راستای درخواست‌های خود مبنی بر دریافت کود، تسهیلات طرح جهش تولید به این مراکز مراجعه نمایند.

وی با بیان اینکه از جمله ویژگی مثبت طرح جهش تولید در دیمزار‌ها ارائه تسهیلات ۴ درصد برای خرید ادوات کشاورزی است، افزود: در این طرح تسهیلات برای خرید دستگاه کشت مستقیم، سمپاش توربولاینر، پهباد، هد برداشت حبوبات، بازسازی کمباین‌های فرسوده ارائه می‌شود.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: کشاورزان در سطح شهرستان‌ها می‌توانند به مراکز خدمات کشاورزی مراجعه کرده و درخواست دریافت تسهیلات از طرح جهش تولید نمایند، این درخواست‌ها به بانک عامل ارائه شده و پس از بررسی مدارک موجود امکان پرداخت تسهیلات ۴ درصد به میزان ۱۰۰ میلیون تومان میسر می‌شود و محدودیتی در این خصوص نیست.

وی تصریح کرد: سال گذشته برای خرید ۱۶۸ دستگاه از محل طرح جهش تولید در دیمزار‌ها تسهیلات ۴ درصدی ارائه شد.

ناصر وفایی با اشاره به اینکه این طرح در ۳۲۰ هزار هکتار از اراضی استان زنجان اجرا می‌شود، گفت: هدف نهایی طرح در کنار افزایش تولید حمایت از کشاورزان دیم کار است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر