logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۸۴۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

پیام تبریک رئیس‌کل دادگستری استان زنجان به مناسبت هفته بسیج

پیام-تبریک-رئیس‌کل-دادگستری-استان-زنجان-به-مناسبت-هفته-بسیج
حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس‌کل دادگستری این استان در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان سراسر کشور و آحاد جامعه تبریک گفت.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی  رئیس‌کل دادگستری این استان در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان سراسر کشور و آحاد جامعه تبریک گفت.

مشروح پیام:

هفته بسیج، بزرگداشت انسان‌هایی است که با الهام از سیره و مکتب معصومین ( علیهم‌السلام ) و در قامت « بسیجی » برای دین و کشور جان‌فشانی کرده و اینک با برخورداری از ظرفیت‌ها  و توانایی‌های بزرگ و شخصیت‌های نجیب، نخبه و برجسته در حوزه‌های مختلف توانسته است از آزمون‌های سخت صداقت و کارآمدی سربلند بیرون آمده و مایه عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامی گردند.

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است:"بسیج در حقیقت،مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است . بسیج، یعنی همین پایگاه‌های مقاومت و همین نیروهای جوان و پرشور انقلابی، بسیج یعنی متن مردم،مردمی که می‌توان امید دفاع از انقلاب را از آن‌ها داشت."

بدون شک فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشد آفرینی است در ذهن همه افراد جامعه حرکتی هم سو را به دنبال خواهد داشت و همین تفکر است که فعالیت‌های اقتصادی،پیشرفت‌های نظامی،دستاوردهای علمی و...،را ترمیم و ارتقاء داده است . تفکر بسیج، حماسه‌آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و در تمام دوران حیات پربرکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیجیان نیز در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و ارج نهادن به مقام جانبازان و آزادگان سرافراز فرارسیدن هفته بسیج و سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان به‌ویژه بسیجیان  سلحشور و جان‌برکف  استان زنجان  تبریک  عرض نموده  و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

اسماعیل صادقی نیارکی

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر