logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۸۴۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان خبر داد؛

واژگونی پراید در زنجان مرگ راننده را رقم زد

واژگونی-پراید-در-زنجان-مرگ-راننده-را-رقم-زد
رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان با بیان اینکه واژگونی پراید در زنجان مرگ راننده را رقم زد، گفت: به نظر ما تصادف جرحی بوده است اما به دلیل حریق و سوختگی راننده فوت‌شده است.

مرتضی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در زنجان، اظهار کرد: در 30 آبان ماه در ساعت 2 و 50 دقیقه بامداد تصادف واژگونی به پلیس راهور گزارش شد که پلیس بلافاصله در محل حاضر شد.

وی با بیان اینکه سواری پراید در مسیر شرق به غرب از میدان بسیج در حال حرکت بود مقابل سیلو در اثر سرعت غیرمجاز و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه خودرو به پهلوی چپ واژگون می‌شود، ابراز کرد: بعد از واژگونی خودرو دچار حریق می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان با بیان اینکه این خودرو فقط یک سرنشین داشت، تصریح کرد: علت دقیق فوت راننده توسط پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه علت نهایی تصادف عدم کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه راننده خودروی پراید است، عنوان کرد: به نظر ما تصادف جرحی بوده است اما به دلیل حریق و سوختگی راننده فوت‌شده است.

محمدی با بیان اینکه ساعت 3و 30 دقیقه بامداد محل پاک‌سازی شد و ترافیک عادی در آن محور جریان پیدا کرد، افزود: شهروندان حتماً به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه ویژه داشته باشند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر