logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۸۴۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان؛

برنامه ریزی برای اجرای طرح هادی در ۲۰۰ روستای استان زنجان/ ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شد

برنامه-ریزی-برای-اجرای-طرح-هادی-در-۲۰۰-روستای-استان-زنجان-۲۵۰-میلیارد-تومان-اعتبار-پیش‌بینی-شد
مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها امسال ۲۰۰ روستا در استان زنجان وارد فاز اجرای طرح هادی می شود و در این راستا ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

رضا خواجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در سطح استان زنجان ۷۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار وجود دارد، اظهار داشت: در تمام این روستاها مطالعه طرح هادی به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه در نرم کشوری مطالعه طرح هادی ۹۸ درصد است اما در زنجان این امر به ۱۰۰ درصد رسیده است، افزود: ۱۹۴ روستای استان زیر ۲۰ خانوار است در ۶۰ روستا مطالعه طرح هادی به فراخور نیاز در منطقه انجام می‌شود.

مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در ۵۹ درصد از روستاها اجرای طرح هادی انجام شده است گفت: در ۴۳۲ روستا اجرای طرح هادی فاز به فاز بر میزان اعتبار ملی و استانی اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح هادی باید در روستاها به نحوی باشد که بتوان در تمام روستا‌ها خدمات ارائه داد، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها امسال ۲۰۰ روستا وارد فاز اجرای طرح هادی می شود و در این راستا ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است تا در اجرای آسفالت و طرح هادی استفاده شود.

وی در خصوص آسفالت معابر داخل روستایی در سال ۱۴۰۰، گفت: معابر اصلی آسفالت می‌شود اما در راستای محرومیت زدایی در ۱۲۱ روستا ۶۸ کیلومتر آسفالت ریزی انجام شده است.

خواجه‌ای بیان کرد: در هر ۱۰ سال افق طرح هادی به اتمام می‌رسد و باید افق جدیدی برای بازنگری مطالعات طرح هادی ارائه شود در این راستا بازنگری طرح هادی ۳۸۵ روستا به انجام رسیده و مطالعه طرح هادی ۲۰۰ روستا در برنامه قرار دارد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر