logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۸۴۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

حضور مردم در صحنه فتنه دشمنان را خنثی می‌کند

حضور-مردم-در-صحنه-فتنه-دشمنان-را-خنثی-می‌کند
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به نقش مردم در جامعه، گفت: در فتنه‌ها، نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیج درصحنه هستند اما خنثی‌کننده فتنه دشمنان حضور مردم در صحنه است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله خاتمی صبح امروز در رزمایش جهادگران فاطمی با تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره جهادگران شهید، اظهار کرد: من بیش از 35 سال از عمرم را در جهاد سازندگی گذرانده‌ام.

وی با بیان اینکه دیدن شما جهادگران بسیجی مایه نشاط است، ابراز کرد: هفته بسیج را خدمت شما بسیجیان، همانانی که بی‌منت برای مردم خدمت می‌کنید تبریک می‌گویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به تشکیل بسیج به دستور امام خمینی (ره)، تصریح کرد: تشکیل بسیج از آینده نگرانه‌ترین حرکت‌های حضرت امام (ره) بود و هر چه از انقلاب سپری می‌شود آنانی که دلسوز این نظام هستند می‌دانند که تشکیل بسیج یک فکر و اندیشه الهی بود.

وی با بیان اینکه اکثر مردم ایران بسیجی هستند، عنوان کرد: هر کس دل درگرو انقلاب دارد و خواستار سربلندی جمهوری اسلامی است بسیجی است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند: مردم صاحب انقلاب‌اند، افزود: رهبری می‌فرمایند: شأنت ما خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه در فتنه‌ها، نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیج درصحنه هستند اما خنثی‌کننده فتنه دشمنان حضور درصحنه مردم است، عنوان کرد: فتنه اخیر مانند جنگ احزاب است و تمامی آن‌هایی که با این نظام مشکل داشتند درصحنه حاضر بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به رمز عملیان این رزمایش، خاطرنشان کرد: این رزمایش با رمز یا فاطمه الزهرا امروز فعالیت خود را آغاز می‌کند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر