logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۸۴۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

احداث استخر‌های معیشتی در استان زنجان

احداث-استخر‌های-معیشتی-در-استان-زنجان-
مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه ساخت استخر‌های معیشتی در مناطق مختلف استان زنجان در دستور کار قرار دارد گفت: استخر معیشتی شهرستان ماهنشان دهه فجر افتتاح می‌شود.

حسین طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه استخر‌ها در دو حوزه شخصی و عمومی احداث می‌شوند، اظهار داشت: استخرهای شخصی در صورت وجود مجوز لازم چاه آب، مجوز از منابع طبیعی، مجوز تغییر کاربری در صورت وجود توجیه فنی مشمول دریافت تسهیلات می‌شوند.

وی با بیان اینکه استخر‌های عمومی در یک روستا و یا در یک محیطی برای استفاده عده کثیری از افراد احداث می‌شود، افزود: از سال گذشته بعد از سفر رئیس جمهور به استان زنجان، مصوبه‌ای در خصوص ایجاد بند‌های معیشتی و استخر‌های معیشتی ارایه و اقداماتی در این راستا انجام شد.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: یک استخر عمومی در شهرستان ماهنشان احداث شده و دهه فجر امسال مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه یک استخر در خرمدره در روستای اردجین در حال احداث است، تصریح کرد: برای احداث استخر عمومی فجر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است اما انجام عملیات بعدی همچون لوله گذاری، حفاری و سایر عملیات نیازمند هزینه بیشتری خواهد بود.

طاهری اذعان کرد: این اقدام به تازگی در استان در حال انجام است و با شرکت آب منطقه‌ای استان جهت احداث استخر‌های معیشتی رایزنی شده تا در قالب یک موافقت نامه به صورت دائمی قابل اجرا باشد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر