logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۸۴۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

باشگاه‌های متخلف به کمیته تخلفات معرفی می‌شوند/ برخورد با باشگاه‌هایی که مربی در آن حضور ندارد

باشگاه‌های-متخلف-به-کمیته-تخلفات-معرفی-می‌شوند-برخورد-با-باشگاه‌هایی-که-مربی-در-آن-حضور-ندارد
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره بازرسی دوره‌ای بازرسان از باشگاه های ورزشی، گفت: در صورت مشاهده تخلف توسط بازرسان اداره کل ورزش و جوانان، باشگاه‌های متخلف به کمیته تخلفات معرفی می‌شوند.

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نظارت بر باشگاه های ورزشی در استان زنجان، اظهار کرد: بازرسان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به صورت ادواری و رندم از باشگاه های ورزشی استان بازرسی و نظارت می کنند.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده تخلف توسط بازرسان اداره کل ورزش و جوانان، باشگاه‌های متخلف به کمیته تخلفات معرفی می‌شوند، ابراز کرد: اگر گزارش تخلف باشگاهی از طرف شهروندان اعلام شود موضوع در دستور کار بازرسان اداره کل ورزش و جوانان قرار می گیرد؛ و اگر گزارش صحت داشته باشد برخورد قانونی با فرد و باشگاه متخلف انجام می‌شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه با باشگاه‌هایی که مربی در آن حضور ندارد برخورد قانونی انجام می‌شود، تصریح کرد: با باشگاه‌هایی که مربی معرفی شده به اداره کل ورزش و جوانان در آن حضور ندارد و فرد دیگری به جای آن مربی حضور دارد برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بررسی مسائل فنی مربی و نحوه آموزش درست یا غلط مربی بر عهده هیئت‌های ورزشی مربوطه است و اداره کل ورزش و جوانان و یا ادارت شهرستانی نمی‌توانند ورود کنند،  عنوان کرد: اگر مربی از نظر آموزش و مسائل فنی مشکل داشته باشد باید هئت ورزشی مربوطه به این موضوع نظر دهد و اگر شکایتی هم در این راستا وجود داشته باشد اداره کل ورزش و جوانان به هئت ورزشی مربوطه جهت اعلام نظر فنی اطلاع می‌دهد.

امانی با اشاره به راه‌های ارسال گزارشات مردمی در خصوص تخلفات باشگاه‌های ورزشی، ادامه داد: شهروندان می‌توانند شکایت و گزارشات خود را با واحد بازرسی و شکایت اداره کل ورزش و جوانان در میان بگذارند./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر